پرواز اراک - مشهد لغو شد/سرگردانی ۶۰ مسافر در فرودگاه

مدیر فرودگاه اراک گفت: پرواز شماره ۳۹۶۰ اراک - مشهد به علت نقص فنی ایجاد شده هواپیمای فوکر ۱۰۰ در فرودگاه مشهد لغو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم حسین نسب مدیر فرودگاه اراک گفت: در این پرواز ۶۰ مسافر از اراک به مقصد مشهد بلیط تهیه کرده بودند که با نقص فنی که در مشهد به وجود آمد؛ از سفر بازماندند.

وی گفت: فرودگاه اراک در هفته ۲ روز شنبه و سه شنبه به مقصد مشهد پرواز دارد و  مسافران بازمانده از سفر روزجاری می‌توانند روز سه شنبه از خطوط هوایی استفاده کنند.

مدیر فرودگاه اراک گفت: هشت هزار و ۴۰۶ مسافر داخلی و خارجی از فرودگاه اراک در سه ماه نخست امسال با ۵۲ سورت پرواز به مشهد، عسلویه، تهران و عتبات عالیات جابه جا شده اند.

حسین نسب افزود: متقاضیان استفاده از خطوط هوایی فرودگاه اراک می‌توانند بلیط مورد نیاز را از دفاتر آژانس‌های هواپیمایی مستقر در سراسر استان مرکزی تهیه کنند.

وی اظهار کرد: از ۳۰ خرداد سال گذشته پرواز‌های فرودگاه اراک به صورت مداوم بدون وقفه دایر شده است.

تطویل باند فرودگاه اراک از سه هزارمتر به سه هزار و ۷۰۰ متر، اجرای استریپ‌های دوطرف باند فرودگاه، هرکدام به عرض ۷۵ متر و طول سه هزار و ۷۰۰ متر و همچنین اجرای حدود هفت هزار و ۶۰۰ متر لایتینگ باند با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید محقق شده و این فرودگاه آمادگی لازم را برای پرواز‌های داخلی و خارجی را دارد.

انتهای پیام/ب

ارجاع مسافران بازمانده از  پرواز اراک - مشهد به روزهای آتی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.