لحظاتی از مانور ضد تروریستی روسیه با هلیکوپتر +فیلم

در این خبر لحظاتی از مانور نیرو‌های مسلح روسیه را در تمرین‌های ضد تروریستی مشاهده خواهید کرد.

لحظاتی از مانور ضد تروریستی روسیه با هلیکوپتر+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ویژه نیروهای مسلح روسیه، جهت انجام عملیات مشترک چند منظوره با استفاده از هلیکوپتر Mi-35M به همراه نیروهای هوایی روسیه در پایگاه هوایی کرنوفسکی در منطقه کراسنودار، اقدام به انجام عملیات نظامی مشترک نمودند، در طول این تمرینات ویژه تاکتیکی نظامی، نیروهای نظامی روسیه، عملیات فرود سربازان از هلیکوپتر و مانور انهدام تروریست های فرضی را انجام دادند.


هلیکوپتر در محوطه تمرین فرود آمده و سربازها یکی پس از دیگری به طور کاملا منظم از آن پیاده می شوند، سپس مجددا به پرواز در آمده و بعد از چرخیدن در آسمان شروع به هدف گیری دقیق و شلیک می کند.

گفتنی است که هلی کوپتر "میل 35 " نسخه بهینه‌سازی شده بالگرد "میل 24 " بوده که توانمندی بالایی در نبرد "هوا به هوا" با پرنده‌های متخاصم داشته و قادر است جستجو و مقابله با هلی‌کوپترها و پهپادها را  انجام دهد.

بالگرد کلاس "میل" یک هلیکوپتر تهاجمی به حساب می‌آید که در اشکال ترابری و تهاجمی توسط فدراسیون روسیه ساخته شده و از کلاس‌های مختلف این هلیکوپتر بیش از 17 هزار فروند تولید گردیده که محصول کارخانه هلی‌کوپترسازی "میل مسکو (طراحی مجموعه اولان و زاکان)" است.

انتهای پیام/

مانور نیروهای مسلح روسیه برای مقابله با تروریست ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.