ایران پوریان:شایسته تراکتور نیست که زمین تمرین نداشته باشد

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:واقعا شایسته تیم ما نیست که این همه مشکلات در تیم ما وجود داشته باشد.

محمدایران پوریان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شرایط تیم تراکتورسازی برای حضور در لیگ هفدهم بیان کرد:خدا را شکر تاکنون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از زمانی که به اردو آمده ایم همه چیز مانند تغذیه به خوبی برایمان تدارک دیده شده است.انجام بازی دوستانه هم باعث می شود تا هماهنگی بین بازیکنان تیم بیشتر شود.

وی درباره محرومیت تیم تراکتورسازی تبریز گفت:مطمئنا محرومیتی که نصیبمان شده برایمان می تواند در آینده مشکل ساز شود.به طور مثال تیم بارسلونا هم در سال 2015 به دلیل محرومیت نتوانست بازیکنی را جذب کند و به هر صورت ضربه بدی به این تیم در آن سال وارد شد. در تیم ما بازیکنان جوان و با آتیه زیادی وجود دارند که می توانند در سال های بعد حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.امیدوارم این جوانان قدر پیراهن تیمی را که بر تن می کنند،بدانند و شرایط آیده آلی را بر خود و باشگاه رقم بزنند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره پیشنهادات 2 تیم پرسپولیس و استقلال به این بازیکن گفت:مطمئنا نه تنها من بلکه سایر بازیکنان لیگ برتر هم از این 2 تیم پیشنهاد دارند من هم از این قاعده مستثنی نبودم ولی تاکنون حتی یک لحظه هم به رفتن از تیم تراکتورسازی فکر نکرده ام،زیرا شرایط تراکتورسازی طوری است که نباید در این روزهای سخت این تیم را رها کرد و انشاالله امیدوارم بتوانیم این شرایط را به شرایط خوب تبدیل کنیم.

ایران پوریان درباره عالیشاه و نوراللهی گفت:امید عالیشاه در این چند وقت اخیر در کنار تیم در حال تمرین کردن است و باید این موضوع طوری مدیریت شود که به ادامه فوتبال این بازیکن ضربه وارد نشود.ولی باید مسئولان کاری کنند که امید عالیشاه بتواند ادامه فوتبالش را در یک تیم نظامی دنبال کند.

وی درمورد بازیکنان جوان تیم تراکتورسازی تبریز گفت:بالاخره این بازیکنان جزء نفرات با کیفیت تیم هستند و از الان زود است که بخواهیم درباره این نفرات اظهار نظر کنیم.خود ما هم روزی جوان بودیم و با اعتمادی که مربیان به ما کردند توانستیم به اینجا برسیم.مطمئنا این جوانان هم شایستگی و لیاقت این را دارند که روزی بازیکنان بزرگی شوند.

ایران پوریان در پایان در مورد مشکلات زمین تمرین تیم تراکتورسازی اظهار داشت:متاسفانه واقعا شایسته تیم ما نیست که این همه مشکلات در تیم ما وجود داشته باشد باید مسئولان استانی به تیم ما کمک کنند تا امسال حداقل دیگر این مشکلات پیش افتاده مانند زمین تمرین و توپ گریبانگیر تیم نشود.به دلیل تمرین در زمین چمن مصنوعی چند بازیکن ما دچار مصدومیت شدند.

انتهای پیام/

ایران پوریان:مسئولان کمک کنند تا فوتبال عالیشاه نابود نشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار