همدان؛

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد استان

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان همدان با شعار مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و غنی سازی اوقات فراغت 15 تا 20 مرداد برگزار می شود.

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : اولین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان همدان با شعار مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر و غنی سازی اوقات فراغت 15 تا20 مرداد با حضور سازمان های مردم نهاد ، استانداری ، اداره کل ورزش و جوانان ، سازمان بهزیستی ، فرمانداری و دیگر دستگاههای برگزار می شود .

اسداله ربانی مهر گفت : این جشنواره در رشته های ورزشی چون فوتسال و تیراندازی و برنامه های فرهنگی چون اردوهای سیاحتی ، زیارتی و گردشگری و اجرای برنامه های متنوع دیگری برگزار می شود .

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت : در این جشنواره سعی داریم زمینه همکاری و تعامل بیشتر اعضاء تشکل ها را فراهم کنیم تا بتوانند در جامعه برنامه ها و همکاری بیشتری با هم داشته باشند .

ربانی مهر گفت: این جشنواره استانی مقدمه ای برای برگزاری جشنواره های منطقه ای و کشوری در حوزه سازمان های مردم نهاد است که سعی داریم با مشارکت خوب سازمان های مردم نهاد و با اجرای برنامه های فرهنگی ، شاد و با نشاط در فصل تابستان برگزار شود .

وی اضافه کرد: همدان با دارا بودن بیش از 300 سازمان مردم نهاد در سطح استان از فعالترین استانهای کشور در حوزه سازمان های مردم نهاد است .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.