قزوین؛

کاهش نرخ بیکاری در استان

استاندار قزوین گفت: نرخ بیکاری در استان قزوین یک و هشت دهم درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: نرخ بیکاری در استان در بهار به ۱۰ و ۹ دهم درصد رسیده که این نشان دهنده رونق تولید است.

همتی افزود: اواسط کار دولت یازدهم نرخ بیکاری استان ۱۲ و هفت دهم درصد بود که با اقدام‌های انجام شده و براساس اعلام مرکز آمار، در حال حاضر این نرخ به ده و ۹ درصد کاهش یافته است.

استانداربا بیان اینکه میزان وصول مالیات پارسال در استان ۱۲ هزار میلیارد ریال بوده است، گفت: در این مدت در سایر بخش‌ها از جمله صادرات وافزایش تولید، با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده ایم.

وی افزود: برای ارائه بهتر تسهیلات به متقاضیان بهین یاب، باید ضمن سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌ها و با استفاده از تجربه سال گذشته، ارتباط موثر و بهینه‌ای میان کارگروه‌ها و بانک‌ها ایجاد شود.

وی از مدیران شعب بانک‌های عامل استان خواست تا در زمینه ارائه تسهیلات بهین یاب با تمام شعب خود در شهرستان‌ها هماهنگ باشند و قبل از هر اقدام قانونی، استانداری را در جریان امور قرار دهند.

در قالب طرح بهین یاب از سال گذشته طرح‌ها و واحد‌های کشاورزی و صنعتی که نیاز به دریافت نقدینگی داشتند، تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات ۱۸ درصدی در سامانه بهین یاب به ثبت رساندند.

انتهای پیام/

 

نرخ بیکاری در استان به ۱۰ و ۹ دهم درصد رسیده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار