مشهد؛

کشف دام وکالای قاچاق در بردسکن

۱۶۰ راس دام و انواع کفش و البسه بچگانه و زنانه قاچاق در شهرستان بردسکن کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی بردسکن گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی درونه این شهرستان حین کنترل وسائط نقلیه عبوری محور طبس به بردسکن یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و در بازرسی از آن ۶۰۰ جفت انواع کفش بچگانه خارجی بدون هیچ گونه مدارک گمرکی به ارزش ۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

وی افزود: ماموران این ایستگاه همچنین در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند مقداری البسه زنانه و بچگانه قاچاق را به ارزش ۳۰ میلیون ریال نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی بردسکن ارزش این دو محموله کالای قاچاق را ۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: دراین رابطه دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

 

کشف ۸۰۰ میلیون ریال دام قاچاق در بردسکن


سرهنگ هوشنگ کیانی از کشف ۸۰۰ میلیون ریال دام قاچاق دراین شهرستان خبرداد افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی سه راهی درونه حین کنترل وسائط نقلیه عبوری محور طبس به بردسکن به یک دستگاه کامیون حامل ۱۶۰ راس دام مشکوک و برای بازرسی دقیق‌تر آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران پس از بازجویی از راننده و درخواست مدارک مشخص شد این تعداد دام بدون هیچ گونه مجوز بهداشتی و حمل است که با هماهنگی شبکه دامپزشکی تحویل پست قرنطینه این شبکه شد.

فرمانده انتظامی بردسکن ارزش این تعداد دام قاچاق را ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کرد افزود: دراین رابطه یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

گفتنی است ازابتدای این امسال تاکنون قریب به هزار و ۵۰۰ راس دام قاچاق دراین شهرستان کشف شده است.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.