کرمانشاه؛

دستگیری قاچاقچیان محموله های تلویزیون

انبار دپوی پنج میلیارد ریالی تلویزیون قاچاق کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرمانده انتظامی استان از کشف انبار دپوی پنج میلیارد ریالی تلویزیون قاچاق خبر داد و گفت: چهار قاچاقچی در این ارتباط دستگیر شده اند.

سردار منوچهر امان اللهی گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان سرپل ذهاب به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر دپوی چندین محموله تلویزیون قاچاق در منزلی شخصی واقع در یکی از روستاهای توابع شهرستان، موضوع را تحت رسیدگی قرار داد.

وی افزود: بر همین اساس پس از تأیید صحت اطلاعات، طی عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب با هماهنگی مقام قضایی و اداره تعزیرات حکومتی، با رعایت موازین شرعی و قانونی منزل مورد نظر تحت بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گفت: در محل دپوی کالای قاچاق، 185 دستگاه تلويزيون ال ای دی با اينج های مختلف کشف شد که بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار امان اللهی افزود: چهار قاچاقچی به همراه سه دستگاه سایپا و یک دستگاه کامیون که قصد انتقال محموله های تلویزیون قاچاق به شهرستان های مرزی جوانرود و ثلاث باباجانی را داشتند، در محل دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه افراد دستگیر شده همگی اهل شهرستان ثلاث باباجانی هستند گفت: متهمان به دستگاه قضایی معرفی و خودروهای توقیفی نیز به پارکینگ منتقل شد.

 

انتهای پیام/پ

 

دستگیری چهار قاچاقچی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.