نائب رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کیمیا در مسابقات جهانی کره جنوبی مصدوم بود و هیچ بیماری نداشت.

 زهرا سروی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بیان کرد: کیمیا در مسابقات جهانی از ناحیه مچ پای راست و دست مصدوم بود و از نظر سلامتی مشکلی نداشت.

وی ادامه داد: حتی بعد از رقابت ها به باشگاه تکواندو رفت و به دوستان و مربی خود سر زد و شرایط این بازیکن عادی بود و به دلیل ضعف عمومی و سرگیجه به بیمارستان منتقل شد.

سروی تصریح کرد: برای تشخیص و کار درمانی کیمیا تصمیم گرفته شد این ملی پوش در تهران تحت نظر باشد و خوشبختانه بیماری و درمان کیمیا مشخص شده و پس از سپری کردن طول درمان کیمیا به شرایط عادی بر می گردد.

وی افزود: بیماری ام اس را تکذیب می کنم و از دوستان می خواهم که به آرامش این ورزشکار و قهرمان ملی کمک کنند.متاسفانه کیمیا بعد از رقابت های جهانی کره جنوبی مورد کم لطفی قرار گرفت که این موضوع بر روحیه این بازیکن تاثیر منفی داشت.

سروی در مورد تهیه داروهای علیزاده بیان کرد: با پیگیری های پولادگر، دکتر نوروزی آمپول هایی که مورد نیاز بود تهیه و درمان کیمیا آغاز شد و از این بابت مشکلی وجود ندارد و اینکه گفته می شود داروها نادر هستند درست نیست.

نائب رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: بیماری کیمیا ارتباطی با مصدومیت وی ندارد و پس از بهبود به طور حتم به درمان آسیب دیدگی های این ورزشکار پرداخته می شود.

انتهای پیام/

 

سروی: بیماری علیزاده جدی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۸:۰۶ ۱۸ تير ۱۳۹۶
ان شاالله هر چی زودتر خوب بشن
آخرین اخبار