کرمان؛

افزایش50 برابری اعتبارات محرومیت زدایی در جنوب شرق کشور

محرومیت زدایی در جنوب شرق کشور به کندی پیش می رفت اما هم اکنون اعتبارات 50 برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جلسه با استاندار کرمان گفت : بحث معیشت و سفره مردم در دست مدیران است و مردم ولی نعمتان ما هستند بنابراین همگان باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات کشور را مرتفع سازیم.
سردار محمد مارانی، اسکان و اشتغال را جزء برنامه های سپاه قدس در شهرستان رودبار جنوب و در راستای اجرای طرح تجمیع روستاها عنوان کرد و گفت: هنوز پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی بعضی از انسان ها از حداقل های زندگی معمولی برخوردار نیستند و به نان شب محتاج هستند.
وی رزم حسینی را برای استان کرمان یک فرصت دانست و افزود: سپاه قدس به عنوان یک نیروی انقلابی در اسکان و معیشت مردم رودبار جنوب می تواند کمک کند تا بخشی از مشکلات مردم این منطقه مرتفع شود.
فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در گذشته و در راستای تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی در کشور کم کار شده و هزینه چندانی صورت نگرفته است که نمونه بارز آن را می توان در منطقه جنوب شرق کشور مشاهده کنیم اما اکنون 50 برابر این هزینه کردها افزایش یافته است.
سردار مارانی یادآورشد: طی مذاکرات صورت گرفته مقرر گردیده است زیرساخت ها توسط دولت و جابه جایی و اسکان هم توسط قرارگاه قدس جنوب شرق صورت پذیرد و در فاز اول برای اجرای طرح تجمیع روستایی 5 روستا (روستاهای پتکی، گاوچهاران، پیرخوشاب،در راس، کنج کسور) با 200 خانوار مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار