قائم مقام ریاست فنی و حرفه ای کشور در یزد

بحث اشتغال یکی از خواسته ها و مطالبات جدی جامعه

قائم مقام ریاست فنی و حرفه ای کشور دریزد گفت: آموزش های فنی و حرفه ای، چرخه اشتغال، توليد و كارآفرينی است.

رحمتی قائم مقام ریاست فنی و حرفه ای کشور درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: ارزیابی سازمان فنی وحرفه ای و مراکزآموزشی استان اعلام کرد وگفت: یکی از خواسته ها و مطالبات جدی جامعه ما بحث اشتغال است.

رحمتی افزود:این سازمان باحدود600 مرکز درسراسرکشور و 4500 کارگاه درهرسال حدود800هزار نفر را در رشته های مختلف به صورت رایگان آموزش می دهد.

وی گفت:متولی آموزشهای غیر رسمی در کشور سازمان آموزش فنی و حرفه ای است كه در اين خصوص فرهنگ اشتغالزايی را بايد در دانشگاههای كشور نهادينه كرد.

رحمتی بااشاره به اینکه  آموزش های فنی و حرفه ای، چرخه اشتغال، توليد و كارآفرينی است گفت: خوشبختانه دانشجویان برای اینکه خودشان را به بازار کار معرفی کنند در این دوره ها شرکت می کنند.

قائم مقام فنی وحرفه ای کشور از آموزش در پادگانها و زندانها خبرداد و گفت:دوره های آموزشی در 252پادگان به سربازان وظیفه و در 254 زندان به مددجویان آموزش داده می شود.

رحمتی از قانونی جدید خبردادوافزود: قانونی در دست کار است که افرادی که قصد شاغل شدن را دارندباید مدرک فنی وحرفه ای را داشته باشندتا سطح مهارت آنها سنجیده شود.

این مقام مسئول گفت:دراستان یزد حدود 400 رشته برای خواهران و برادران آموزش داده می شود.

انتهای پیام/ ی

 آموزش های فنی و حرفه ای، چرخه اشتغال، توليد و كارآفرينی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.