نصیرزاده:

مشکلمان را با آقایی دوستانه حل می کنیم

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: تعهد مالی به وجود آمده از سوی آقایی را دوستانه حل می کنیم.

مشکلمان را با آقایی دوستانه حل می کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص شجاعیان گفت: شجاعیان بازیکن مورد علاقه منصوریان است و جز 11 بازیکن این تیم است.حضور او در باشگاه گسترش شایعه است. 

وی با ابراز خرسندی از قرعه کشی درباره هدف گذاری فولاد تبریز اضافه کرد: به طور معمول همه ساله تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تیم های دیگر در بالای جدول قرار دارند. به این ترتیب هدف ما رده ششم است. امسال هزینه ها را پایین آوردیم و بازیکن بالای 500 میلیونی نداریم. تیم کاملا جوان است که نسبت به فصل قبل یک پیشرفت است. 

نصیرزاده درباره وضعیت سعید آقایی تصریح کرد: با سپاهان تعامل خوبی داریم سعی می کنیم تعهد مالی آقایی را دوستانه حل کنیم. آقایی محصول باشگاه گسترش فولاد تبریز است وقتی گسترش را ترک کرده است نعهد مالی به وجود آمده است. بنابراین باید تعهد خود را اجرا کند. سپاهان به آقایی کمک می کند تا این کار را انجام دهد. اگر بخواهیم چک را  داخل فدراسیون پیگیری کنیم از بازی او جلوگیری شود. به این ترتیب مشکل را دوستانه مکل را برطرف خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

مشکل سعید آقایی با گسترش فولاد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار