بهاروند: روش دعوت میهمانان به مراسم قرعه کشی لیگ برتر تغییر کرده است/ برخی ها از برکناری اسدی استفاده شخصی کردند

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: 80 درصد میهمانان سال گذشته مراسم قرعه کشی لیگ غیر فوتبالی بودند و امسال می خواستیم روش دعوت از حاضران را تغییر دهیم.

بهاروند: روش دعوت میهمانان به مراسم قرعه کشی لیگ برتر تغییر کرده است/ برخی ها از برکناری اسدی استفاده شخصی کردندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند درباره انتقاد برخی از باشگاه‌ها مبنی بر دعوت مناسب از آنها، بیان کرد: از هر باشگاه 5 نفر را دعوت کرده بودیم و درصدد بودیم تا مراسم متفاوتی را نسبت به سال گذشته برگزار کنیم.

او افزود: در مراسمی که سال گذشته برگزار شد، 80 درصد فوتبالی نبودند و امسال روش دعوت از میهمانان را تغییر دادیم و درصدد بودیم تا مراسم متفاوتی داشته باشیم که البته تاخیر در آغاز مراسم برنامه را برهم زد.

بهاروند در خصوص برکناری علیرضا اسدی از سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال بیان کرد: فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه‌ای که به تصویب رسانده پیش می‌رود و این موضوع در حیطه اختیارات مهدی تاج است. حال ممکن است برخی‌ها بخواهند از جابجایی صورت گرفته در فدراسیون فوتبال بهره‌برداری شخصی کنند اما باور کنید این موضوع هیچ ربطی به اتفاقات روز‌های اخیر نداشت و کسی سبب کنار رفتن اسدی نشد، زیرا این تصمیم از قبل گرفته شده بود.

رییس سازمان لیگ درخصوص احضار مجید جلالی به کمیته اخلاق خاطر نشان کرد: جلالی با ما دوست است و احضار او به کمیته اخلاق هیچ ربطی به جابه جایی صورت گرفته در فدراسیون فوتبال ندارد. او 2 مصاحبه علیه سازمان لیگ انجام داده بود و ما به همین خاطر جلالی را به کمیته اخلاق دعوت کردیم.

بهاروند در پایان درباره اعتراض برخی از تیم‌ها به خاطر آغاز دیرهنگام لیگ برتر گفت: امسال لیگ را 4 روز زودتر از سال قبل آغاز کردیم و اگر فرصتی باشد و سال بعد هم لیگ را یک ماه زودتر آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/

قرعه کشی لیگ باید یک ماه پیش برگزار می شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
بروجرد
۱۴:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
لرستان که نابود کرد حالا هم ......................
آخرین اخبار