اصفهان؛

المپیاد ورزش محلات در کاشان برگزار می شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مجتبی رضازاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این المپیاد ورزشی برای نخستین بار با محوریت محلات مناطق پنج گانه شهری و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز مسابقات از مردادماه آینده خاطرنشان کرد:‌ آغاز المپیاد ورزش محلات کاشان از سوم مرداد همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) پیش بینی شده که به مدت دوماه با رقابت ورزشکاران در محلات مختلف ادامه می یابد.

رئیس ستاد برگزاری ورزش محلات کاشان، با اشاره به رشته های این المپیاد ورزشی عنوان کرد: این رقابت ها در قالب رشته های فوتبال گل کوچک، تنیس خاکی، والیبال، تیراندازی، دو همگانی، دوچرخه سواری و بازی های بومی محلی برگزار می شود.

رضازاده تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقات می توانندحداکثر تا 30 تیرماه جاری با مراجعه به دبیرخانه المپیاد، فرهنگسراهای سطح شهر، موسسه هم اندیشی کانون های فرهنگی و یا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی، ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان در محلات کاشان، غنی سازی اوقات فراغت آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان و دور ساختن آنان از معضلات اجتماعی، تقویت روحیه نشاط و شادابی و گسترش فرهنگ ورزش های محلی  و همگانی به عنوان مقدمه ورزش قهرمانی و معرفی نهادهای فرهنگی ورزشی به عموم شهروندان را از جمله اهداف برگزاری نخستین المپیاد ورزش محلات کاشان برشمرد.

مشاور شهردار کاشان، همچنین ایجاد عدالت در توزیع امکانات در جامعه ورزش منطقه، ایجاد وحدت و همدلی و توسعه و ارتقای مهارت های ورزشی، ترویج اصل ورزش جوانمردانه  آموره های اخلاقی و منش پهلوانی و شناسایی و پرورش استعدادها در عرصه ورزش قهرمانی را از دیگر هدف های اجرای این رقابت های محله محور در کاشان ذکر کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.