برگزار جشنواره ملی فانوس در مازندران

جشنواره ملی فانوس ۲۰ تیر در مجتمع فرهنگی هنری بهزیستی شهر ساری برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  جواد قلی‌زاده دبیر اجرایی جشنواره ملی فانوس گفت: از نیمه دوم اسفند سال گذشته تا اردیبهشت امسال، تعداد ۷۰۷ اثر در بخش‌های فیلم، نمایشی، سایبری و هنر‌های تجسمی به دبیرخانه همایش ارسال شد که این تعداد ۱۸۹ اثر وارد بخش مسابقه شده است.

وی افزود: جشنواره ملی فانوس در سال جاری، ۲۰ تیرماه در مجتمع فرهنگی هنری بهزیستی شهر ساری برگزار می‌شود و ۲۲ تیرماه نیز به کار خود پایان می‌دهد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی فانوس با اشاره به ارسال ۱۲ اثر از استان مازندران به جشنواره ملی فانوس گفت: ۴ اثر از این آثار به بخش ن‌هایی رسیده است.

قلی‌زاده به برگزاری کارگروه هنری با موضوعات عکاسی و مستندسازی در این جشنواره اشاره کرد و افزود: رونمایی از تندیس جشنواره، تجلیل از شهیدان مدافع حرم و رونمایی از کتاب عکس شهدای مازندران با همکاری شهرداری ساری از دیگر برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از آثار هنری منتخب جشنواره ملی فانوس از بین ۲۶ استان شرکت‌کننده برگزار می‌شود، گفت: استان‌های همدان، اصفهان و اردبیل بیشترین شرکت‌کننده را داشتند که به ۵۰ درصد آن‌ها جوایز اهدا می‌شود.

انتهای پیام/آ

جشنواره ملی فانوس در ساری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار