سرلک: امیدوارم بازیکنان استقلال و پرسپولیس به اردوی تیم ملی اضافه شوند/ هدفمان صعود به المپیک 2020 است

هافبک تیم ملی امید گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی نیز به تمرینات و اردو اضافه شوند تا با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

میلاد سرلک در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات قهرمانی غرب آسیا بیان کرد: مسابقات سختی در پیش رو داریم و تلاش می کنیم تا مقابل قرقیزستان و عمان که 28 تیر و یک مرداد برگزار می شود، پیروز و به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم.

او افزود: به طور معمول تیم امید همیشه بدشانس بوده و در دوره قبل نیز با توجه به تیم خوبی که تیم امید داشت اما متاسفانه مقابل ژاپن نتیجه خوبی نگرفت و از حضور در المپیک محروم شد.

سرلک درباره احتمال صعود شاگردان پیروانی به المپیک 2020 ژاپن اظهار کرد: بسیار کار سختی در پیش داریم و تلاش می کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. تیم های قدرتمندی در آسیا حضور دارند اما ما نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تلاش می کنیم تا به المپیک راه پیدا کنیم.

هافبک تیم ملی امید در پایان گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی نیز به تمرینات و اردو اضافه شوند تا با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم. تیم خوبی داریم و تلاش می کنیم تا با ادامه همین روند نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

قدرت تیم ملی امید روز به روز بیشتر می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار