اردبیل؛

مهمترین عامل کاهش تصادفات در انگوت اجرای کمربندی است

اجرای کمربندی شهر انگوت یکی از ضروریات اساسی برای کاهش خسارات ناشی از تصادف خودروها در ورودی شهر از سمت گرمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داوود سعادت، شهردار انگوت افزود: کمربندی شهر در نقشه طرح جامع سال ۱۳۹۰ تدوین و طراحی شده است که از نزدیکی سی ان جی شهر شروع و بعد از عبور از کنار پاسگاه انتظامی شهر با پل پیش‌بینی شده بر روی رودخانه سامبور پایین‌تر از دانشگاه پیام نور به جاده ارتباطی شهر وصل می‌شود.

وی با بیان این‌که مشکل اصلی در اجرای این کمربندی، نبود اعتبار لازم برای احداث پل است، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به حوادث اخیر و خسارات جانی پیش آمده و با اعلام وضعیت بحرانی در شورای ترافیک شهرستان و انعکاس اورژانسی بودن ایجاد کمربندی به مسؤولین رده بالای استان، نماینده محترم و ادارات ذی‌ربط در آینده‌ای نه چندان دور این مشکل و این خطر پایدار برای همیشه حل شود.

شهردار انگوت اجرای این پروژه را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: ورودی شهر انگوت از طرف گرمی با توجه به شیب تندی که دارد، کامیون‌های سنگین عموما با مشکل مواجه شده و سبب وارد آمدن خسارات مالی و جانی می‌شود.

سعادت نیز از ایجاد نزدیک به 1 هکتار فضای سبز در طول 3 سال گذشته خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته اکنون سرانه فضای سبز انگوت از 19 مترمربع به 21.5 مترمربع برای هر نفر افزایش یافته که این آمار بالاتر از میانگین کشوری است.

وی گفت: در کنار توسعه و نگهداری فضای سبز، برای ایجاد سرویس بهداشتی، مجموعه تفریحی و تجهیزات مربوطه و تسطیح  پارک ولایت انگوت که در کوه مشرف بر شهر احداث شده، بیش از 3 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار انگوت توسعه گردشگری انگوت را از برنامه‌های پیش رو عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با نظر مساعد فرماندار در تخصیص اعتبارات تملک دارائی‌ها، اقدامات اساسی برای گردشگری شهر انگوت در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ع

اجرای کمربندی انگوت مهمترین عامل کاهش تصادفات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار