هانی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دخالت در امور داخلی کشورها نشانه حاکمیت قانون جنگل میان مقام‌های آمریکایی است

کارشناس مسائل غرب آسیا معتقد است دخالت آمریکا در امور داخلی کشورها نشانه حاکمیت قانون جنگل در میان مقام‌های آمریکایی‌ است.

شهرودی«سیدحسن هانی زاده» تحلیگر مسائل منطقه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اظهار نظر مقام‌های آمریکایی درباره نظام ایران نقض آشکار قوانین بین المللی است، اظهارداشت: ایران یک کشور تاثیر گذار در منطقه و جهان است و آمریکایی‌ها با این جریان‌سازی قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و ثابت کردند تنها زبان زور و غیر دیپلماتیک را در دستور کار دارند.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه دخالت در امور و تهدید کشورهای مستقل نشانه حاکمیت قانون جنگل از سوی آمریکایی‌هاست، تصریح کرد: شورای امنیت سازمان ملل باید به اظهارات اینچنینی ورود کرده و آن را محکوم کند.

هانی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها برای ایجاد جنگ روانی در ایران این مسائل را مطرح می کنند؛ لازم است دستگاه دیپلماسی با توجه به قوانین بین المللی با این گونه اظهارات مقابله کند.


انتهای پیام/

دستگاه دیپلماسی اظهارات ضد ایرانی مقام‌های آمریکایی را پیگیری کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۳ تير ۱۳۹۶
آمریکا دوتا اتم زد 100 سال پیش دولتهای جهان ازش ترسیدن حالا هوا برش داشته که هر کاری بخواد میکنه یکی نیست بهشون بگه بابا اگه الان تو دنیا هم سطح تو مقاومت نداشته باشن انقدر بدبختم نیستن که واسشون تعیین تکلیف کنی
همه کشورها عراق و افغانستان نیستن کدخدا بشین سرجات
آخرین اخبار