مشهد؛

دستگیری گردانندۀ کانال «استخرپارتی»

مأموران پلیس اطلاعات و امنیت مشهد گردانندۀ اصلی کانال تلگرامی معروف به «استخرپارتی» را در آخرین مهمانی شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد قاضی روح‌ا... بهاری بازپرس شعبۀ ۹، ۰، ۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: این عملیات با هدایت سرهنگ جواد واعظی‌مقدم، رئیس فضای مجازی پلیس اطلاعات و امنیت مشهد، و همکاری سرهنگ رودهی، رئیس پلیس امنیت اخلاقی مشهد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن طرح‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: در این عملیات متهم اصلی پرونده معروف به عموهادی به همراه مالک باغ و خواهرزاده‌اش و ۱۳ پسر و دختر جوان دیگر دستگیر و پس از تشکیل پرونده با قرار مناسب راهی زندان شدند.

بازپرس شعبۀ ۹، ۰، ۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت:یکی از متهمان به هویت ح. پ؛ که مسئول هماهنگی این پارتی بوده در مواجهه با پلیس با مأموران درگیر می‌شود و به آنان هتاکی کرده است. این موضوع نیز در دست بررسی است.

قاضی روح‌ا... بهاری افزود: طبق بررسی‌ها متهمان دستگیرشده اغلب از اعضای کانال تلگرامی «استخر‌پارتی» هستند و طی هماهنگی با ادمین این کانال این باغ را برای خوش‌گذرانی نامتعارف خود انتخاب کرده بودند که خوشبختانه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت، و پلیس امنیت اخلاقی مشهد این پرونده را با سرعت قابل‌توجهی پیگیری کردند و به نتیجه رساندند.

وی از پدر و مادر‌ها خواست برای جلوگیری از بروز چنین ناهنجاری‌های اجتماعی‌ای فضای خانواده را به محیطی امن و خصوصاً صمیمانه تبدیل کنند.
بازپرس شعبۀ ۹، ۰، ۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خاطر نشان کرد: والدین فرزندان خود را به صورت نامحسوس زیر نظر بگیرند و چنانچه از آنان خطایی سر زد آن را در قالب رابطه‌ای دوستانه به فرزندانشان گوش‌زد کنند چراکه برخورد‌های قهر‌آمیز نتیجۀ عکس دارد و این عمل موجب خانواده‌گریزی فرزندان می‌شود.

انتهای پیام//ف. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار