مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان:

مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزان کشور در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،خدانظر دریکوند صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور در مرداد ماه سال جاری به میزبانی آموزش و پرورش لرستان در شهرستان خرم آباد اظهار داشت: مهمترین پیام این میزبانی معرفی استعدادهای ورزشی استان و قابلیت های منابع انسانی و ظرفیت های بالقوه استان برای میزبانی مسابقات مختلف ورزشی است.

وی تبادل و اشاعه فرهنگی را از دیگر ثمرات این میزبانی عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ اصیل و ریشه دار لرستان را به ورزشکاران سایر استان ها هنرمندانه معرفی کرد و از آنها به عنوان سفیران فرهنگی لرستان بهره برد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تلاش مجریان این مسابقات باید معطوف بر این حقیقت شود که آگاهانه مفاهیمی را به شرکت کنندگان انتقال دهند و در مدت برگزاری این مسابقات تمام نگاه ها را معطوف به استان لرستان، توانمندی ها و قابلیت های آن کنیم، افزود: باید تلاش کمیته های مختلف علاوه بر انجام دقیق شرح وظایف تخصصی خود، هماهنگی و تعامل گروهی برای رسیدن به اهداف مشترک باشد.

دریکوند نظارت و ارزیابی دقیق از کار کمیته ها را لازم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: باید رقابت سالم و سازنده ای بین کمیته های مختلف برای خدمات رسانی مطلوب به ورزشکاران و انجام دقیق مسئولیت ها ایجاد شود.

انتهای پیام/پ

برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزان کشور در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.