نفت تهران همچنان بلاتکلیف و سرگردان/ ذوب آهن آسیایی می شود؟

ادامه روند بلاتکلیفی باشگاه نفت تهران، تیم ذوب آهن را به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا معرفی می کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه نفت تهران از سال گذشته تا به امروز شرایط سختی را سپری می کند و وضعیت این تیم نه تنها بهبود نیافته بلکه روز به روز وخیم تر شده است.

چندین نفر از افرادی که در سال های گذشته با این باشگاه همکاری داشته اند به دنبال دریافت مطالبات خود هستند، آنها هر روز مقابل باشگاه نفت تهران تجمع می کنند اما مسئولی پاسخشان را نمی دهد.

 وزارت نفت نیز خواهان دریافت طلبش از شرکت مالک تیم است اما تاکنون جواب قانع کننده ای دریافت نکرده است. از طرفی سازمان امور مالیاتی هم ماه گذشته خواستار روشن شدن تکلیف باشگاه نفت تهران شده و از سازمان لیگ درخواست کرده تا پیش از مشخص شدن وضعیت نهایی نفتی ها پروانه این باشگاه را تمدید نکند.

 در همین ارتباط شنیده می شود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بارها به نفتی ها هشدار داده اند تا هر چه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند و با توجه به قهرمانی این تیم در جام حذفی، نگاه جدی تری به شرکت در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.

 گفتنی است، در صورت ادامه روند بلاتکلیفی باشگاه نفت تهران و باطل شدن پروانه این باشگاه، تیم ذوب آهن اصفهان که در لیگ شانزدهم به مقام چهارمی رسیده بود به عنوان نماینده کشورمان در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا معرفی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نفتی ها امتیاز آسیا را به ذوب آهن تقدیم می کنند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار