اکسپرس: موشک‌های کره‌شمالی می‌توانند پایگاه نظامی آمریکا در کالیفرنیا را نابود کنند

نشریه اکسپرس نوشت موشک‌های کره‌شمالی می‌توانند ایالت کالیفرنیا را هدف قرار دهند و پایگاه نظامی بزرگ آمریکا را نابود کنند.

اکسپرس: موشک‌های کره‌شمالی می‌توانند پایگاه نظامی آمریکا در کالیفرنیا را نابود کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی نشریه انگلیسی اکسپرس در مطلبی نوشت: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای آزمایش موشکی که در تاریخ چهارم ژوئیه، روز استقلال آمریکا، انجام داد با انتقادهای شدید بین المللی مواجه شد. جان شیلینگ، کارشناس تکنولوژی موشکی کره شمالی اعلام کرده است که نوع پیشرفته همین موشک می تواند به بزرگترین پایگاه نیروی دریایی آمریکا در سن دیه گو اصابت کند. البته او گفته است که کره شمالی در آینده ای نزدیک موفق به چنین کاری نخواهد شد اما نهایتا چنین چیزی امکان پذیر است.

این کارشناس از دولت آمریکا خواسته است تا سیستم دفاع موشکی کشور را توسعه و ارتقا دهد. او گفت: «سیستم دفاع موشکی آمریکا در شرایط کنونی محدود و غیر قابل اعتماد است. اما کره شمالی باید این موضوع را مد نظر داشته باشد که استقرار موشک‌های قاره‌پیما انگیزه ای برای تقویت قدرت دفاعی آمریکا خواهد بود.»

انتهای پیام/

قدرت ویرانگر موشک‌های کره شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار