اعمال محدودیت‌ های ترافیکی در جاده‌ های منتهی به شمال

محدودیت‌ های ترافیکی در جاده‌ های ارتباطی مازندران از ظهر امروز اعمال می‌ شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته محدودیت‌ های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز، چهارشنبه ۲۱ تیر ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۴ تیرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها در این محور ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور فیروزکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ تیرماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/ م

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.