سنندج؛

هدیه وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به زوج کتابدار مریوانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور با ارسال پیام و هدیه ای به زوج کتابدار مریوانی کار فرهنگی و اجتماعی آنان را ستود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت الاسلام رحیم جعفری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، گفت:  پیام و هدیه رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای زوج کتابدار روستای سردوش مریوان ارسال شده بود را در مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و مردم روستا در کتابخانه ای که پیوند آسمانی این زوج کتابدار اتفاق افتاده بود را به آنان اهدا کردیم.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تقدیر از این کار فرهنگی، اجتماعی و دینی، لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را قرائت و پیام ویژه وی را به این زوج جوان و اهالی روستا ابلاغ کرد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: در بخشی از پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به این زوج کتابدار مریوانی آمده است: 'ابتکار خلاقانه شما عزیزان و برپایی جشن آسمانی ازدواج در محیط کتابخانه روستای دوستدار کتاب سردوش، اقدامی فرهنگی و برای همه ما ایرانیان یادآور روح و معنای واقعی ازدواج است که مایه هویت ما به شمار می رود.

چندی پیش محمد تواناحسینی و دلنیا جهانی 2 کتابدار کتابخانه 'زانیاری' روستای سردوش شهرستان مریوان آیین عقد و عروسی خود را در کتابخانه روستا برگزار کردند.

این زوج جوان، بخشی از هزینه های عروسی خود را صرف خرید کتاب برای کتابخانه روستا و بخش دیگر را به موسسه ئاسوی ژیان که کودکان یتیم را تحت پوشش قرار می دهد، اهدا کردند.

روستای 360 خانواری سردوش در 30 کیلومتری شرق مریوان و در حاشیه دریاچه مریوان واقع شده است.

 انتهای پیام/ م ح

برگزاری جشن عروسی در کتابخانه مریوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.