پژمان‌فر در واکنش به تذکر کواکبیان:

روحانیت پای هیچ گونه تعهد ننگین را امضا نکردند/آقای کواکبیان شما چه تخصصی دارید!

نماینده مردم مشهد و کلات گفت: متاسفانه برخی می‌خواهند با کنار زدن روحانیت و حذف آن کارهای خود را پیش ببرند.

روحانیت پای هیچ گونه تعهد ننگین را امضا نکردند/آقای کواکبیان شما چه تخصصی دارید!به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در تذکری به مصطفی کواکبیان اظهار داشت: آقای کواکبیان! اگر شما نگاهی به گذشته مجلس می‌کردید می‌فهمیدید روحانیت آن چیزی است که باعث پیشرفت بسیاری از مسائل کشور شده است.

وی ادامه داد: با نگاهی به عملکرد شهدای روحانیت در مجلس و حضورشان در طول تاریخ در می‌یابیم که آنان پای هیچ گونه تعهد ننگین و ذلت‌باری را امضا نکردند که این مسئله نشان دهنده تخصص و تعهد آنان است.

نماینده مشهد و کلات تصریح کرد: شما نگاه کنید که پای حتی یکی از تعهداتی که امروز بخش هایی از کشور را واگذار کرده و بخشی از نیازها و اموال و دارایی کشور را به تاراج برده امضای روحانیون نیست و این حرف کسانی که است که از غرب برگرفته‌اند که با کنار زدن روحانیت بتوانند هر کاری در کشور انجام دهند.

پژمان‌فر با بیان اینکه این همان مسیر کسانی است که با تهاجم به روحانیت و حذف آن از کشور کارها را در کشور انجام می‌دهند، اظهار داشت: اتفاقا آقای کواکبیان بسیاری از دوستانی که در حوزه نفتی اظهار نظر کردند، از سال 81 تخصص داشتند از جمله آقای آزادی‌خواه کارشناس ویژه در پارس جنوبی بود.

وی تاکید کرد: جناب آقای کواکبیان بهتر است شما تخصص خود را در حوزه انرژی اعلام کنید که چقدر در این حوزه بویژه پارس جنوبی کار کردید؟ بد نیست ملت شریف ما بدانند که شما در این زمینه‌ها چه وضعیتی دارید.

نماینده مردم مشهد و کلات خطاب به مطهری که ریاست مجلس را برعهده داشت گفت: خواهش بنده این است که رفتار پوپولیستی برخی افراد در مجلس که به جریان‌های سیاسی و روحانیت توهین می‌کنند مورد بررسی قرار گیرد.

پژمان‌فر تاکید کرد: بنده کاری به مخالفت و موافقت با طرح مزبور ندارم بلکه روحانیونی که پای این طرح را امضا کرده‌اند نباید مورد هجمه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز برخی هراسی از روحانیت نشان می‌دهند در حالی که روحانیت هراس ندارد، تصریح کرد: ضمن اینکه امروز مازنی به عنوان یک روحانی مخالف طرح مزبور بود اما چرا مخالفان خودشان را متهم می‌کنند اما مازنی را هم که روحانی بود با این طرح مخالفت کرد و چرا فقط روحانیونی که با شما مخالفت می‌کنند متهم می‌شوند.

پژمان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: بنده نسبت به مورد هجمه قرار گرفتن روحانیت و اینکه برخی اسلام منهای روحانیت را سرمداری می‌کنند قبول ندارم و نسبت به آن تذکر دارم و امیدوارم که هیئت رئیسه به آن توجه کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۹۶
باید مواظب تفرقه افکنی های بدخواهان نظام باشیم تا با همدلی بیشتر این مسائل حل شود
آخرین اخبار