برنامه «سینما ۱» برای نخستین بار نسخه مرمت شده فیلم «آب، باد، خاک» را نمایش خواهد داد.

نسخه مرمت شده «آب، باد، خاک» را در برنامه سینمایی شبکه یک ببینیدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ برنامه «سینما ۱» برای نخستین بار نسخه مرمت شده فیلم «آب، باد، خاک» را نمایش خواهد داد.

این فیلم به کارگردانی امیر نادری و محصول سال ۱۳۶۴ است. فیلم «آب، باد، خاک» داستان نوجوانی است که در پی يافتن پدر، مادر و اقوامش به زادگاه خود كه بيابانی است خشک و بی آب و علف، باز می گردد.

نادری برای این فیلم موفق به دریافت جایزه بالن طلایی از جشنواره فیلم سه قاره نانت در سال ۱۹۸۹ شد.

برنامه «سینما ۱» که به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی ساخته می شود، در این دوره انتخاب فیلم را به عهده مهمان برنامه می‌گذارد و فیلم هر هفته به عنوان فیلم محبوب و مورد علاقه مهمان برنامه به نمایش در می آید.

نرگس آبیار، احمد امینی، حسن حسینی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، خسرو دهقان، شهرام جعفری نژاد، مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، سعید مستغاثی، احمد طالبی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، محسن فاطمی، عزیزالله حاجی مشهدی، مجید حسینی زاد، جواد طوسی از جمله چهره های فرهنگی بوده‌اند که تاکنون ضبط پلاتوی آنها در این برنامه انجام شده است و درباره فیلم محبوبشان در برنامه «سینما 1» به گفتگو نشسته اند.

برنامه «سینما 1 »  در تامین برنامه شبکه یک سیما تولید شده و پنجشنبه شب ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار