یرکوویچ: شخصیت ویژه ای برای سیاه جامگان می سازم/ جایگاهی تک رقمی در لیگ می خواهیم

مهاجم صربستانی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: قراردادم را تمدید کردم تا برای سیاه جامگان شخصیت ویژه ای بسازم.

گوران یرکوویچ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرینات آماده تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد بیان کرد: تاکنون تمرینات و بازی های دوستانه خوبی را انجام داده ایم که البته نتیجه این دیدارها اهمیتی ندارد چراکه تنها هدف ما رسیدن به آمادگی پیش از شروع لیگ برتر است.

او افزود: سیاه جامگان مشهد به تازگی از اردوی 10 روزه در ترکیه به ایران بازگشته است. در این اردو تمرینات سنگینی برگزار کردیم که بدون شک به ما کمک زیادی می کند.

گوران یرکوویچ درباره تمدید قراردادش با سیاه جامگان مشهد گفت: علاقه داشتم در سیاه جامگان مشهد به فوتبالم ادامه دهم. از طرفی اکبر میثاقیان و علی عباسی از من درخواست کردند تا قراردادم را تمدید کنم به همین دلیل ترجیح دادم یک فصل دیگر در این تیم بمانم. فصل گذشته گل های مهمی برای سیاه جامگان مشهد به ثمر رساندم و قصد دارم امسال هم این روند را حفظ کنم. قصد دارم شخصیت ویژه ای برای تیمم بسازم.

مهاجم صربستانیسیاه جامگان مشهد درمورد مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: مسئولان باشگاه باید درمورد بحث مسائل مالی و امکانات صحبت کنند اما از نظر من مشکل خاصی وجود ندارد.

گوران یرکوویچ درباره ارزیابی اش از جایگاه سیاه جامگان مشهد در لیگ هفدهم گفت: تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا رتبه ای تک رقمی در لیگ برتر کسب کنیم.

انتهای پیام/

سیاه جامگان مشکل مالی ندارد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار