وقف‌چی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری خط قرمز ماست

نماینده زنجان و طارم گفت: سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری خط قرمز ماست و مصرانه ادامه خواهیم داد.

سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری خط قرمز ما استعلی وقف چی طراح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طرح سوال از رئیس جمهور متوقف نشده و ما مصرانه آن را دنبال خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: تعلل در سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری به احترام نمایندگانی بود که خواستار تعامل بیشتر با دولت هستند. 

نماینده مردم زنجان و طارم تصریح کرد: اگر ظرف مدت تعیین شده مسئله موسسات مالی و اعتباری و وضعیت سپرده گذاران حل نشود، قطعا نمایندگان مخالف با طرح سوال از رئیس جمهور هم به صف موافقان می‌پیوندند.

وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی یک هفته برای تعیین تکلیف وضعیت سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری فرصت دارد، اظهار داشت: در این مدت بانک مرکزی باید به مردم اعلام کند که به چه نحوی می‌خواهد پول آنان و همچنین سود سپرده‌شان را به آنان بدهد.

وقف‌چی با تأکید بر اینکه طرح سوال از رئیس جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری خط قرمز ما است و آن را ادامه می‌دهیم، گفت: سوال از رئیس جمهور تا زمانی که حداقل 73 امضا کننده داشته باشد قانونی بوده و به قوت خودش باقی‌است و با قاطعیت تمام آن را ادامه می‌دهیم.

نماینده مردم زنجان و طارم بیان داشت: برخی بر این باورند که تأخیر در طرح سوال از رئیس جمهور ممکن است باعث بازپس گرفتن امضای برخی از نمایندگان شود اما باید گفت که این نگاه در مجلس وجود ندارد و همه متفق القول به این نتیجه رسیده‌اند که حق با سپرده‌گذاران است.

انتهای پیام/

طرح سوال از رئیس جمهور متوقف نمی شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
راجع به صندوق افضل توس که آمده باقی مانده پولی که تو حساب داشتیم بعد ۴ ماه مسدود و سود ۱۰ درصد را از سال ۹۲ حساب کرده وهر جور دلش خواسته برداشت کرده خواهشن یک سوال بفرمایید که چرا این کار را کردن منتظر خبر جنابعالی هستم
Iran (Islamic Republic of)
میم
۱۲:۱۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
مردم رو گرفتار کردید .موسسات مجازو غیرمجاز همه یکی یکی دارند به مشکل میخورند .پس دولت داره چکار میکنه .دیگه مردم به نظام بانکی شک کردنن .معلوم نیست مشکلات ناشی از سوء مدیریت یا ......بهتره مردم پولشان را تبدیل به ارز وطلا کنند ودر خانه نگه دارند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۲۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
یه جوری میگه خط قرمز ماست //که انگار مملکت مال ....
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۳:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۶
یه جوری میگه خط قرمز ماست //که انگار مملکت مال ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
مصلحت اندیشی یکی از واجباتیه که همه ما باید برای آینده ای بهتر آن را مدنظر بگیریم و جز واجبات خود بدانیم
آخرین اخبار