بجنورد؛

انتخاب رشته دانش آموزان خراسان شمالی در ۴۰۰ پایگاه

انتخاب رشته دانش آموزان استان در ۴۰۰ پایگاه انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، عباس سعیدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان‌شمالی گفت: فعالیت پایگاه‌های انتخاب رشته‌های تحصیلی دانش‌آموزان از ۱۷ تیرماه جاری در استان آغازشده و تا پایان روند انتخاب رشته دانش‌آموزان ادامه دارد.

وی بابیان اینکه این پایگاه‌ها تحت نظارت آموزش‌ و پرورش بسته به نیاز داوطلبان آماده ارائه خدمات هستند، افزود: مشاوران و کارشناس در این پایگاه‌ها برای ارائه خدمات و نحوه انتخاب رشته تحصیلی دانش‌آموزان با برگزاری دوره‌های آموزشی برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان تخصص‌های لازم را ارائه می‌کنند.

سعیدی گفت : امسال ۱۱ هزار و ۲۰۱ دانش‌آموز در استان مشمول انتخاب رشته هستند که از این تعداد ۵ هزار و ۲۲۵ نفر دانش‌آموز دختر و ۵ هزار و ۹۷۶ نفر دانش‌آموز پسر هستند.

وی افزود : به‌تمامی داوطلبان توصیه می‌شود برای انتخاب رشته حتماً به پایگاه‌های تأییدشده از آموزش‌وپرورش مراجعه کنند.

سعیدی بابیان اینکه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته درست دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی در آینده و اشتغال آنان دارد، گفت: خانواده‌ها و دانش‌آموزان نسبت به هدایت تحصیلی درست، آگاهانه و متناسب با نیاز بازار کار و ظرفیت‌های استان توجه داشته باشند تا در آینده دانش‌آموزان برای یافتن شغل موردنظر خود دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/ط

انتخاب رشته 11 هزار و 201 دانش آموز دختر و پسر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد حائری از صفی اباد
۱۰:۰۰ ۲۴ تير ۱۳۹۶
با سلام لطفا نام مدارس دوره دوم تمام استان را منتشر کنید تا ما کلاس نهمیها بدانیم کدام مدرسه ثبت نام کنیم متشکر از اطلاع رسانیتون