کشف ۲ تن و ۴۶۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر در مرز سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۴۶۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز سراوان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر، اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با همکاری سپاه پاسداران استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، از دپو محموله مواد مخدر و نیز مقادیر قابل توجهی مهمات مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، تشدید پوشش نوار مرزی را در دستور کار خود قرار دادند.

کمیلی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر و مهمات را وارد کشور کنند که با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام ماندند.

این مقام مرزبانی، ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان به سوی آنها تیراندازی کردند اما سوداگران مرگ در این درگیری مسلحانه که توان رویارویی با مرزبانان را نداشتند با به جای گذاشتن محموله مواد به آن سوی مرز گریختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران در پاکسازی منطقه، ۲ تن و ۴۶۹کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل دو تن و ۳۶۰ کیلوگرم تریاک، ۱۰۹ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کردند.

سردار کمیلی در پایان بان بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به سوداگران مرگ نخواهند داد.

انتهای پیام/ع

 کشف انواع مواد مخدر در مرز سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پشتیبانی
۱۱:۴۳ ۲۵ تير ۱۳۹۶
کانال رسمی مرزبانی ناجا در تلگرام
آخرین اخبار