فراهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برخورد شدید با متخلفان در تبلیغات انتخابات نظام پزشکی کشور

عضو هیات مرکزی نظارت بر هفتمین انتخابات نظام پزشکی از برخورد شدید با متخلفان در تبلیغات انتخابات نظام پزشکی کشور خبر داد.

محمد رضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت و عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه هفتمین انتخابات نظام‌پزشکی ۳۰ تیر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: انتخابات این دوره نظام پزشکی به صورت الکترونیکی و حضوری در تمام شهر‌ها برگزار می‌شود.

وی به نظارت هیات مرکزی بر تمام تبلیغات کاندیدای هیات مدیره نظام پزشکی در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: هیات نظارت مرکزی انتخابات نظام پزشکی بر تمام تبلیغات کاندیدا‌ها در سراسر کشور نظارت کرده و اعضای هیات نظارت، فضای مجازی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند.

فراهانی با بیان اینکه در صورت مشاهده هر گونه تخلف با کاندیدای متخلف برخورد می‌شود، اظهار کرد: کاندیدای هیات مدیره نظام پزشکی باید در تبلیغات خود اثباتی صحبت کنند و اگر کاندیدی بر علیه شخص دیگری فضا سازی کرده و علیه او صحبت کند ما با فرد متخلف برخورد شدیدی خواهیم کرد.

عضو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی عنوان کرد: با توجه به رصد و پایش اعضای هیات نظارت  انتخابات نظام پزشکی، تاکنون تخلفی از سوی کاندیدا گزارش و ثبت نشده است اما ما تا روز انتخابات به طور دقیق به رصد و پایش تبلیغات حتی در فضای مجازی می پردازیم.

وی به انتخابات حضوری نظام پزشکی اشاره کرد و گفت: انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی به 2صوت الکترونیکی و حضوری برگزار می‌شود و به دلیل الکترونیکی بودن انتخابات در هر شهر یک صندوق رای حضوری برای افرادی که امکان شرکت به صورت الکترونیک را ندارند در نظر گرفته شده البته در کلان شهر‌ها با رایزنی هیات اجرایی انتخابات با هیات نظارت امکان افزایش تعداد صندوق‌های حضوری وجود دارد.

انتهای پیام/

تاکنون گزارشی از تخلف در تبلیغات انتخابات نظام پزشکی نداشتیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار