سازمان تعزیرات حکومتی در هفته ای که گذشت؛

از تشكيل پرونده تخلفاتی برای 100 واحد صنفی تا عرضه سيمان تقلبی با برندهای معتبر

با یک کلیک می توانید از مهمترین اخبار تعزیرات در هفته ای که گذشت مطلع شوید.

از تشكيل پرونده تخلفاتی برای 100 واحد صنفی تا عرضه سيمان تقلبی با برندهای معتبربه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عرضه سيمان تقلبی با برندهای معتبر،تشکیل پرونده گرانفروشی برای یک واحد عرضه گوشت و  تشكيل پرونده تخلفاتی برای 100 واحد صنفی از مهمترین اخبار سازمان تعزیرات حکومتی در هفته ای که گذشت، بودذ

 * عرضه سيمان تقلبی با برندهای معتبر

 بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: واحدهای صنفی عرضه سيمان فله در پاكت های شركت های معتبر سيمان را بسته بندی و در بازار می فروختند البته در ادامه اين بازرسی ها مشخص شد كه سيمان هایی كه در پاكت ها ريخته شده بر وزن استاندارد نيست و با احراز تخلف كم فروشی و غير استاندارد بودن اين سيمان ها پرونده برای واحدهای متخلف تشكيل شد.

 وی بيان كرد: كارشناسان سازمان استاندارد تخلف كم فروشی را تاييد كردند و در نهایت سيمان ها پس از جمع آوری بر اساس وزن استاندارد در شبكه به قيمت رسمی توزيع شد.

 حسن بیگی در پايان گفت: پرونده ها پس از بررسی از سوی بازرسان صنعت معدن و تجارت و سازمان استاندارد به تعزيرات ارجاع می شود تا نسبت به صدور رأی آن تصمیم گیری کنند.

 

* تشکیل پرونده گرانفروشی برای یک واحد عرضه گوشت

حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در بازدید از 5 واحد فروشگاه های زنجیره ای عرضه گوشت اظهار کرد:  گشت تعزيرات بر چگونگی عرضه گوشت بر اساس قيمت و همچنين جانمايی مكان عرضه آن در نظارت تاکید ويژه ای دارند چرا که واحدهای عرضه گوشت بايد با نصب بنر و تابلو، نمايندگی خود را به مشتريان و خريداران معرفی كنند.

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه بعضی واحدها برای فروش بيشتر گوشت خود به مشتريان اعلام می كنند كه گوشت های وارداتی بوی نامطبوعی می دهند، ادامه داد: این واحدها برای فروش بیشتر گوشت خود اقدام به این کار می کنند اما گوشت وارداتی را به منظور رفاه حال مردم  به نرخ مصوب عرضه می کنیم.

 حسن بیگی گفت: پرونده تخلفاتی برای يك واحد عرضه گوشت به دليل گرانفروشی تشكيل و به تعزیرات برای رسیدگی ارجاع شد.

 

 * تشكيل پرونده تخلفاتی برای 100 واحد صنفی

بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: 60 اکیپ گشت تعزیرات در قالب طرح نظارتی در تهران  جهت بازرسی و نظارت به سطح شهر اعزام شدند.

 رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: در این گشت‌ها اتحادیه‌ها، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسان دامپزشکی، نیروی انتظامی حضور داشتند.

 وی گفت:در چند روز گذشته 850 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفت و با احراز تخلف برای 100 واحدصنفی پرونده تخلفاتی تشكيل شد و برای 81 پرونده پس از سير مراحل قانونی حكم صادر و پرونده مختومه شد.

 حسن بیگی گفت: فراوانی تخلفات به ترتیب درباره عدم درج قيمت، عدم ارائه فاكتور خريد و گرانفروشی بوده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار