کرمان؛

ارتقا امنیت اجتماعی با اجرای طرحهای هدفمند انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از اجرای موفقیت آمیز طرح ۲ روزه ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

ارتقا امنیت اجتماعی با اجرای طرحهای هدفمند انتظامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ رضا فیروز بخت گفت: این طرح بعد از اتمام مرحله شناسایی و برآورد اطلاعاتی با هدف ارتقا احساس امنیت در بین شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده از و جرم‌ خیز از لوث وجود مجرمین و هنجارشکنان به مرحله اجرا درآمد .

وی تصریح کرد: در این طرح ۳۶ نفر از متهمان تحت تعقیب قضائی، ۴ نفر سارق عادی و ۲ نفر سارق بعنف دستگیر شدند.

فیروز بخت کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، کشف یک دستگاه خودروی سرقتی بهمراه سارق، کشف ۲ فقره سرقت و اموال مسروقه مربوط به آن، و دوهزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب مهمترین دستاورد این طرح را کشف مقادیری سلاح ممنوعه به همراه مهمات مربوطه، کشف یک فقره آدم ربایی و دستگیری ۳ نفر آدم ربا، دستگیری یک نفر شرور ،انهدام باند دو نفره سرقت و قطعه فروشی موتورسيكلت، انهدام باند دو نفره سرقت از ادارات دولتی بهمراه لوازم مسروقه ، دستگیری ۲ نفر قاچاقچی و کشف بیش از ۱۰کیلوگرم مواد مخدر را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد.

فیروز بخت در پایان ضمن اشاره به این مطلب که احقاق حق افراد زیان دیده از اولویتهای اصلی پلیس است، اجرای طرحهای هدفمند انتظامی با هدف ارتقا امنیت اجتماعی به طور ویژه در دستور کار سبز پوشان عرصه نظم و امنیت این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/ح

ارتقا امنیت اجتماعی با اجرای طرحهای هدفمند انتظامی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار