انصاری: دوست داریم دربی در آلمان برگزار شود/ خاطرات تلخ آسیا را پاک می کنیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: به حمایت هواداران در فصل پیش رو احتیاج داریم.

جابر انصاری، مهاجم اردبیلی و کوتاه قامت تیم استقلال که در مدت 2 فصل حضورش در جمع استقلالی ها گل های مهمی برای آبی پوشان به ثمر رسانده، در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. تمرینات ما در اردوی ارمنستان با نظم خاصی صبح و بعد از ظهر انجام می شود.
وی در ادامه افزود: تمرینات بدنسازی سختی که تدارک دیده شده آماده سازی بازیکنان را به نحو احسن رقم زده است. ما کم کم بازی های تدارکاتی را هم شروع کرده ایم و آماده آغاز لیگ می شویم.

دیدارهای تدارکاتی استقلال


مهاجم استقلال درباره دیدار با پارس جنوبی بیان داشت: بازی خوب و پایاپایی بود. تیم پارس جنوبی با این سطح بازی می تواند در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشد. در نیمه اول هم گلی رد و بدل نشد ولی در 45 دقیقه دوم توانستیم 2 گل بزنیم. برد خوبی بود البته نتیجه مهم نبود. نفرات جدید هم کم کم خودشان را پیدا می کنند و با بقیه هماهنگ می شوند.
وی همچنین تصریح کرد: تا آغاز لیگ به چند بازی دیگر هم احتیاج داریم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم. خوشبختانه برنامه کاملی برای ما تدارک دیده شده است.

دربی هشتادوپنجم در آلمان


انصاری درباره لغو دربی آلمان گفت: متاسفانه برگزاری این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد. به هر حال ما بدمان نمی آید که این دیدار پیش از آغاز لیگ برگزار شود. هم هواداران خوشحال می شوند هم بازی تدارکاتی خوبی خواهد بود. امیدوارم ما برنده این مسابقه باشیم چرا که برد در آن مهم است.

 

قرعه استقلال در لیگ هفدهم


وی درباره قرعه کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: هنوز به صورت دقیق قرعه ها را ندیدم. به نظرم همه بازی ها سخت است و فاصله تیم ها هم اندک است. باید از ابتدا با قدرت شروع کنیم و مثل فصل قبل نشود که در چند هفته اول به برد نرسیم. دربی هم که هفته دهم برگزار می شود.

 

بازگشت جباری و منتظری به استقلال


مهاجم اردبیلی استقلال درباره هم تیمی شدن با جباری و منتظری بیان داشت: از این دو بازیکن یاد می گیرم. آقا مجتبی و آقا پژمان روحیه خوبی به تیم داده اند و مطمئنم این روحیه به تیم هم تزریق می شود. تجربه آنها به کار ما می آید.

جبران مافات در آسیا و قهرمانی در لیگ


انصاری در پایان گفت: روی صحبت من با هواداران است. آنها باید یار و یاور ما باشند و در همه حال مثل همیشه حمایتمان کنند. امسال اهداف بزرگی داریم که با حمایت آنها عملی خواهد شد. خوشبختانه تیم خوبی جمع کرده ایم. رابسون هم تمدید کرد و دیگر مشکل خاصی نیست. مطمئن باشید استقلال مدعی اصلی قهرمانی در لیگ است. در آسیا هم می خواهیم تجربه تلخ فصل اخیر را به فراموشی بسپاریم.

انتهای پیام/

حضور جباری و منتظری روحیه بازیکنان استقلال را بالا برده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار