اصفهان؛

مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در چادگان برگزار شد

مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در دهکده فرهنگی تفریحی چادگان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در سینما روباز دهکده فرهنگی تفریحی زاینده‌رود چادگان برگزار شد.

در این مراسم محسن خلیلی مدیرعامل سازمان عمران با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه ورزش زورخانه‌ای ابراز داشت: امیدواریم این ورزش بیش‌ از پیش در بین قشر جوان و نوجوان ترویج یابد و در این خصوص فرهنگ‌سازی لازم  توسط مسؤولان محترم انجام گیرد.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته عفاف و حجاب گفت: حجاب٬ مدیریت احساسات است که در این راستا سازمان عمران زاینده‌رود غرفه عکاسی دوبعدی با موضوع عفاف و حجاب و فرهنگ‌سازی حجاب در جامعه نمایشگاهی به مدت 4 روز در محل دهکده عمران زاینده‌رود برگزار کرد که توسط مسافران، گردشگران و مردم این شهرستان استقبال خوبی صورت گرفت.

وی در این خصوص عنوان کرد: با توجه به اینکه دهکده فرهنگی تفریحی شهرستان چادگان یک محل فرهنگی است درصدد هستیم این برنامه‌ها به‌صورت مداوم به اجرا درآید.

مدیرعامل سازمان عمران زاینده‌رود با اشاره به برنامه‌های انجام‌شده در دهکده از برگزاری نمایشگاه دائمی با موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر و نمایشگاه حجاب و عفاف خبر داد.

در پایان این برنامه با اجرای مسابقه‌های فرهنگی، مدیر عامل سازمان عمران زاینده‌رود از بانوان محجبه ورزشکاران باستانی تجلیل کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.