شیراز؛

حفر چاه‌های غیرمجاز، عامل اصلی کمبود آب در فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی حفر چاه‌های غیرمجاز را عامل اصلی کمبود آب در استان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: حفر چاه‌های غیرمجاز توسط افرادی سودجو، استفاده بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی و کمبود باران‌های چند سال گذشته عامل اصلی کاهش آب‌های زیرزمینی در استان فارس است.


اکبری با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد اشتباهات مکرری از سوی بنگاه‌های اقتصادی و مراکز کارآفرینی بوده‌ایم، افزود: این مراکز به جای رشد عمودی و افزایش راندمان و بهره‌وری، به توسعه عرضی پرداخته و مشکلات بسیاری را برای صنایع تولیدی و اشتغال‌زایی ایجاد کرده‌اند.


وی افزود: توجه به گسترش روابط اقتصادی با دیگر کشور‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا تفاهم‌نامه با شرکت توتال به عنوان یک بِرَند در قالب بهره‌وری و رشد اقتصادی نقش اساسی ایفاء می‌کند.


اکبری با بیان اینکه کشور‌هایی همچون ژاپن با ۱۳۰ میلیون جمعیت تنها ۳۵۰ هزار کارمند و آمریکا با ۳۲۰ میلیون جمعیت تنها ۸۰۰ هزار کارمند دارند، اظهار داشت: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد اصلاح ساختار اداری است، چراکه ایران تنها با ۸۰ میلیون جمعیت بیش از کشور‌های یادشده و بسیاری از کشور‌های دیگر کارمند دارد و از همین روی نیاز به بازنگری در ساختار‌های اداری بیش از گذشته احساس می‌شود.
انتهای پیام/ر

عامل اصلی کمبود آب در فارس حفر چاه‌های غیرمجاز توسط افرادی سودجو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار