برمک: ملی پوشان استقلال و پرسپولیس باید با تیم امید هماهنگ شوند

مربی تیم فوتبال امید ایران بیان کرد: بازیکنانی که از استقلال و پرسپولیس به اردوی تیم امید اضافه می‌شوند باید در ۲ جلسه تمرینی با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

برمک: ملی پوشان استقلال و پرسپولیس باید با بازیکنان تیم امید هماهنگ شوندکوروش برمک در گفت و گو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید در آستانه اعزام به قرقیزستان تصریح کرد: خوشبختانه تیم امید در وضعیت خوبی قرار دارد. مرحله دوم و نهایی این تیم پیش از اعزام به مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا از ۱۵ تیر در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز شده و در این مدت یک دیدار دوستانه هم مقابل تراکتورسازی انجام دادیم که توانستیم این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم.

او ادامه داد: هرچند تراکتور در دوران آماده سازی است و از طرفی به دلیل محرومیت در جذب بازیکن مشکلات زیادی دارد، اما بازی مقابل این تیم سبب شد تا به بخشی از اهداف تاکتیکی مان دست یابیم. علی قلی زاده و میلاد سرلک عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشتند و البته نباید از تلاش سایر بازیکنان هم بی تفاوت عبور کنیم. علاقه‌مند بودیم تا برای ارزیابی بازیکنان پرسپولیس و استقلال از آن‌ها هم مقابل تراکتور استفاده کنیم، اما این امر محقق نشد.

برمک درباره اضافه شدن بازیکنان استقلال و پرسپولیس به تیم امید گفت: امیدواریم با توجه به تمرینات آماده سازی پرسپولیس و استقلال در اردوی اوکراین و ارمنستان، ملی پوشان حاضر در این ۲ تیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی به آمادگی ۶۰ تا ۷۰ درصدی رسیده باشند. البته این احتمال وجود دارد با اضافه شدن صادق محرمی، مجید حسینی و امید نورافکن به تیم امید، خط دفاعی مان تا حدی از لحاظ هماهنگی و نظم با مشکل مواجه شود، اما امید زیادی داریم که تجربه این نفرات مانع از چنین امری شود.

مربی تیم فوتبال امید ایران در ادامه خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان تیم امید در دوران آماده سازی قرار دارند، اما با تلاش‌های انجام شده تا ۶۰ درصد توانستیم آن‌ها را ریکاوری کنیم و امیدواریم آمادگی آن‌ها تا پیش از نخستین دیدار تیم امید مقابل قرقیزستان افزایش یابد. با تکمیل فهرست بازیکنان در چند روز باقی مانده تا آغاز مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا، روی برنامه‌های تاکتیکی و فنی تمرکز می‌کنیم. تیم امید ۲ جلسه تمرینی در بیشکک قرقیزستان انجام می‌دهد.

او درباره آخرین وضعیت عارف آغاسی برای اعزام به قرقیزستان اظهار داشت: همه می‌دانیم که تراکتور در امر در اختیار داشتن بازیکن با محدودیت‌هایی مواجه است. آغاسی شب گذشته به اردوی این تیم بازگشت، اما همچنان امیدواریم طبق تعامل با یحیی گل محمدی، بتوانیم این بازیکن را هم به قرقیزستان ببریم و با نفرات کامل عازم رقابت‌ها شویم. هدف ابتدایی ما این است که در بازی نخست با قدرت از سد میزبان مسابقات عبور کنیم و در ادامه به غلبه بر عمان برنامه ریزی می‌کنیم. تیم‌های صدرنشین و همچنین چهار تیم برتر دوم گروه‌های مرحله مقدماتی در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا شرکت می‌کنند.

مربی تیم فوتبال امید ایران در پایان اظهار داشت: ۲۳ بازیکن اعزامی به رقابت‌های قرقیزستان امشب (جمعه) معرفی می‌شوند و تیم ما فردا به محل برگزاری رقابت‌های مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا می‌شود.

انتهای پیام/

امیدواریم مدافع تراکتور با تیم امید به قرقیزستان بیاید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.