ترامپ: مجبور شویم، پایگاه خود را از قطر به جای دیگر منتقل می‌کنیم

رئیس جمهور آمریکا گفت این کشور اگر مجبور شود، پایگاه نظامی خود را از قطر به جای دیگر منتقل می کند.

ترامپ: مجبور شویم، پایگاه خود را از قطر به جای دیگر منتقل می کنیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری سی بی ان مدعی شد: قطری ها به حمایت از تروریسم شهره هستند و ما به آنها به طور مکرر گفته ایم که این کار را نمی توانید انجام دهید.

 ترامپ در پاسخ به سوالی درباره پایگاه هوایی العدید در قطر گفت: اگر مجبور شویم از این پایگاه خارج میشویم. 10 کشور مایلند که آمریکا در آنجا پایگاه نظامی تاسیس کند.

ترامپ همچنین با تاکید بر این که به دولت های ثروتمند اجازه نمی دهیم که «درندگان» را فربه کنند، افزود: این درندگان همان تروریست ها هستند.

ترامپ پیشتر با ارسال توییت هایی تصمیم کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس را برای قطع ‏رابطه با قطر ستوده بود‎.

وی در توییتی نوشت: در سفر اخیرم به خاورمیانه اعلام کردم دیگر نمی توان کمک مالی به ایدئولوژی افراط گرایانه را تحمل ‏کرد. رهبران (عرب) انگشت اتهام را به سمت قطر گرفتند. نگاه کنید‎!‎

رئیس جمهوری آمریکا، همچنین در توییت دیگری با ستایش از عربستان گفته بود: چه خوب است که دیدار از عربستان و ملاقات با پادشاه این ‏کشور و 50 کشور، نتیجه مطلوبی در برداشت. آنها گفتند که موضعی سخت در قبال تامین مالی افراط گرایی اتخاذ می کنند و ‏قطر نشانه گرفته شد. شاید این سرآغاز پایان وحشت از تروریسم باشد‎.‎

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیرامورخارجه قطر در واکنش به توییت های ترامپ گفته بود: قطر به صورت عملی به ‏مقابله و جلوگیری از حمایت ها و تامین مالی تروریسم می پردازد‎.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۴ تير ۱۳۹۶
برويد كم كم اسباب و اثاثيه تان را از خاورميانه جمع كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۲۴ تير ۱۳۹۶
حالا نوبت قطر است ! مثل این است که آمریکا هیچ رابطه ای با داعش و امثال آنها ندارد !
آخرین اخبار