در نشست کمیته تعامل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان عنوان شد؛

روحانی: امیدوارم از همکاری متقابل با اصلاح طلبان در همه زمینه ها بهره‌مند شویم

نشست کمیته تعامل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با حضور رئیس جمهوری برگزار شد.

روحانی: امیدوارم از همکاری متقابل با اصلاح طلبان در همه زمینه ها بهره‌مند شویم/ عارف: همکاری متقابل حامیان رئیس جمهور و فراکسیون امید ضروریستبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نشست کمیته تعامل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با حضور رئیس جمهوری برگزار شد.

در این دیدار محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و انتخاب مجدد حسن روحانی ،اظهار داشت: مردم فهیم ایران اسلامی با حضوری گسترده و حماسی در انتخابات شرکت کردند که این حضور نشان داد، مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و جامعه احساس مسئولیت می کنند.

وی همچنین نقش اصلاح طلبان در حمایت از نامزدی روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را کم نظیر و بسیار موثر دانست.


رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در ادامه بر ضرورت همکاری متقابل حامیان رئیس جمهور و فراکسیون امید با دولت در آینده و ادامه رایزنی در زمینه های مختلف تاکید کرد.


در این دیدار، رئیس جمهوری اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم دولتی کاراتر به مردم و مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم و کماکان از همکاری متقابل با اصلاح طلبان در همه زمینه ها بهره مند شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
ماهم امیدواریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۵ تير ۱۳۹۶
با اونا مخالف نیس معتقده الان دیگه دوران تهدید نظامی تموم شده و باس قدرت اقتصادی بشیم نه نظامی
-
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۵ تير ۱۳۹۶
من نه سیاسی هستم نه کاری دارم.فقط یه سوال از روحانی.چرااینقدرباقوه قضایه،مجلس،ویاسپاه بدهستی مگرنه اینکه همه برای یک مملکت کارمیکنند.قوه مجریه که بیشترازهمه خطا دارد
آخرین اخبار