تبریز؛

پنجمین المپیاد آماده دادرس هلال احمر آذربایجان شرقی

مرحله استانی پنجمین المپیاد آماده دادرس معاونت جوانان هلال احمر آذربایجان شرقی با برتری تیم های تبریزی به کار خود پایان داد.

پنجمین المپیاد آماده دادرس هلال احمر آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این دوره از مسابقه ها بیش از 700 دختر و پسر دانش آموز به مدت 2 روز در رشته های امدادی به رقابت پرداختند.
بنابراین گزارش در بخش خواهران تیم های فرزانگان ناحیه 4 تبریز، دبیرستان شمس تبریزی ناحیه 5 و تیم شهرستان سراب به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم شهرستان اهر جام کرامت را کسب کرد.
در بخش برادران تیم های مدرسه علی بن ابیطالب ناحیه 4 تبریز، مدرسه قدس ناحیه 5 تبریز و سراب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و تیم ملکان جام کرامت را بدست آورد.
تیم های دبیرستان دخترانه فرزانگان ناحیه 3 تبریز و تیم ناحیه 4 تبریز به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی به مسابقه های کشوری آماده دادرس هلال احمر که در رامسر برگزار می شود، معرفی شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه این المپیاد گفت: جوانان در طول این 2 روز علاوه بر انجام رقابت های لازم و تمرین عملی آموخته های خود، زندگی و کارگروهی را در کنار همدیگر تجربه کردند.
سعید کنعانی افزود: انتظار ما از دانش آموزان این است که دست در دست هم داده و در جهت حفظ آمادگی خود و خانواده هایشان در مواجه بهینه در برابر حوادث و بحران ها اهتمام کنند.
وی یادآوری کرد: برای آماده سازی تیم های برتر برای حضور در رقابت های کشوری، تمرینات لازم انجام می شود.
المپیاد دادرس جمعیت هلال احمر برای آماده سازی دانش آموزان در روزهای سخت برگزار می شود.

انتهای پیام/خ

حضوریش از 700 دختر و پسر دانش آموز المپیاد آماده دادرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
تیم فرزانگان ناحیه چهار، کلا به مرحله استانی راه پیدا نکرد. تیم فرزانگان ناحیه سه اول شد
آخرین اخبار