کمپین دونالد ترامپ در ماه ژوئن 50 هزار دلار به دفتر حقوقی که اکنون از پسر وی دفاع می‌کند، پرداخت کرده است.

پرداخت 50 هزار دلار به وکیل پسر ترامپ پیش از برملا شدن ارتباط او با وکیل روسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، کمپین «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا حدود یک هفته پیش از برملا شدن ارتباط پسرش با وکیل روسی، 50 هزار دلار به دفتر حقوقی که اکنون از دونالد ترامپ جونیور دفاع می‌کند، پرداخت کرد. پرداخت این مبلغ به دفاتر حقوقی «آلن فوترفاس » 27 ژوئن انجام شده است و روز شنبه برملا شد. هنوز مشخص نیست فوترفاس این مبلغ را به چه دلیل دریافت کرده است و قرار بوده وکالت چه کسی را بپذیرد. کمپین ترامپ یا شرکت فوترفاس نیز در این خصوص اظهار نظر نکردند. اما پس از اینکه نیویورک تایمز در گزارشی ملاقات پسر ترامپ و وکیل روسی را برملا کرد فوترفاس خود را به عنوان وکیل او معرفی کرد. با این حال هنوز مشخص نیست او از کی استخدام شده است.

کمپین ترامپ که برای دور بعدی انتخابات فعالیت می‌کند به طور جداگانه بیش از 538 هزار دلار به «جونز دی» شرکتی که وکالت ترامپ در زمان برگزاری انتخابات را داشت، پرداخت. همچنین 89561 دلار نیز برای مشاوره قانونی در 30 ژوئن به «شرکت ترامپ» پرداخت شده است. کمپین ترامپ در سه ماهه دوم 2017، 8 میلیون دلار جمع آوری کرده و 4.4 میلیون دلار آن را هزینه کرده است. ترامپ یک روز پس از آغاز ریاست جمهوری‌اش برای شرکت در انتخابات بعدی آمریکا نام‌نویسی کرد و کمپین او فعالیت خود را از همان زمان آغاز کرد.

دونالد ترامپ جونیور ۱۱ ژوئیه ایمیلی را منتشر کرد که نشان می‌داد «ناتالیا وسلنیتسکایا» وکیل روس در مورد «هیلاری کلینتون»، نامزد شکست خورده حزب دموکرات، اطلاعات محرمانه‌ای در اختیار داشت که ظاهراً از سوی روسیه در اختیار او قرار گرفته بود. پس از آن، پسر دونالد ترامپ نیز قبول کرد با این وکیل روس ملاقات کند. دونالد ترامپ و پسرش مدعی شدند این ملاقات هیچ منع قانونی نداشته است. یک مشاور ویژه‌ فدرال و چندین پنل در کنگره در حال تحقیق در خصوص اتهاماتی هستند که آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا درباره‌ مداخله روسیه در انتخابات 2016 آمریکا مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار