توکلی:حدادی توانایی کسب مدال جهانی را دارد

مربی احسان حدادی گفت: احسان از آمادگی خوبی برخوردار است و توانایی این را دارد در لندن مدال آوری کند.

توکلی:کسب مدال در رقابت های جهانی جاه طلبی است، اما حدادی ظرفیت این کار را داردحسین توکلی در گفت و گو با  خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آمادگی احسان حدادی اظهار داشت: خوشبختانه حدادی پس از کسب مدال طلا رقابت های قهرمانی آسیا در وضعیت خوبی قرار گرفته و حتی شانس مدال آوری در مسابقات جهانی را هم دارد. البته بالابردن انتظارات از این پرتابگر منطقی نیست. همین که احسان روی دور قهرمانی افتاده ارزش زیادی دارد.

او افزود: کسب مدال در رقابت های جهانی جاه طلبی است اما حدادی ظرفیت این کار را دارد. اردوی آماده سازی او برای حضور در مسابقات لندن باید به سرعت آغاز شود. حدادی پرتابگر بااستعدادی است و پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی، برای رسیدن به اوج نیاز به زمان دارد.

 توکلی ادامه داد: اگر برای مسابقات جهانی به همکاری با حدادی ادامه دهم، او را به حضور در مسابقه ای دیگر پیش از آغاز رقابت های جهانی ترغیب می کنم. در کل اگر بتواند در مسابقات جهانی، پرتابی بین 65/50 تا 66 متر داشته باشد، شانس خوبی برای کسب مدال دارد. حدادی باید جاه طلب باشد.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری درباره تمدید قراردادش با فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: قرارداد من تا پایان رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا اعتبار داشت و حال باید ببینیم مسئولان فدراسیون چه تصمیمی می گیرند. خوشبختانه به دلیل رفاقتی که با حدادی دارم، او حرف های مرا برای بازگشت به اوج ملاک قرار داده و از این که توانستم در این راه به احسان کمک کنم، بسیار خوشحالم. درمورد تدام این همکاری تا مسابقات جهانی لندن هم باید ببینیم فدراسیون و حدادی چه نظری دارند. مشکل خاصی وجود ندارد اما امیدوارم شرایط مالی من هم تامین شود.به هر صورت وضعیتم امروز( یک شنبه) مشخص می شود.

مربی احسان حدادی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط همراه با حدادی به اردوی 21 روزه بلاروس می روم. احتمال دارد احسان در مسابقات بین المللی آلمان هم شرکت کند.

انتهای پیام/

توکلی:حدادی پرتابگر بااستعدادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار