جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

جمنا عصر امروز تشکیل جلسه می‌دهد/ در اساسنامه نیازمند تغییرات هستیم

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: باید تغییراتی در ساختار و ساز و کارهای جمنا صورت گیرد که نیازمند تصویب شورای مرکزی است.

جمنا عصر امروز تشکیل جلسه می‌دهد/ در اساسنامه نیازمند تغییرات هستیممحمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز رأس ساعت 5 در دفتر جبهه مردمی برگزار می‌شود، گفت: فعلا بر روی راهبردهای جبهه و اصلاح اساسنامه تمرکز کرده ایم.

عضو شورای مرکزی جمنا با تأکید بر اینکه رویکردها و راهکارهای آینده به صورت جدی بررسی خواهد شد، بیان داشت: باید تغییراتی در ساختار و ساز و کارهای شکل‌گیری تشکیلات صورت بگیرد که تمام این‌ها نیازمند تصویب شورای مرکزی است، احتمالا برای اصلاح اساسنامه مجمع ملی تشکیل خواهد شد تا نسبت به مصوبه نهایی تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه زمان تشکیل مجمع ملی هنوز مشخص نیست، ‌اظهار داشت: در بعضی قسمت های اساسنامه نیازمند تغییرات هستیم و علاوه بر این تغییراتی هم در حوزه راهبردها و ساختارها باید ایجاد شود، که این تغییرات با توجه به تجربیاتی که طی این مدت به دست آمده صورت خواهد گرفت.

جوکار برنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای سال 96 را عمدتا در حوزه مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی برشمرد و تأکید کرد: اولویت اول ما خدمت رسانی به مردم است که در دستور کار ما قرار دارد.

عضو شورای مرکزی جمنا با تأکید بر اینکه بیشتر مطالبات مردم محور است، اظهار داشت: مطالبات مردمی از دستگاه‌های مختلف انجام خواهد شد و در درون جبهه هم یک سری کمیسیون‌های تخصصی داریم که متشکل از نخبگان حوزه‌های مختلف است و اینها طرح‌های راهبردی را تهیه خواهند کرد.

جوکار خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد بحث خروج از رکود و ایجاد اشتغال را در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دنبال می‌کنیم. بانک‌ها نیز به عنوان پشتوانه مهم برای خروج از رکود و ایجاد اشتغال شناخته می شوند.

انتهای پیام/

 

آیا اساسنامه جمنا تغییر می کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.