یزد؛

بهره مندی یک هزار و 650 خانوار از حمایت های کمیته امداد شهرستان بافق

امسال 13 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بافقی زیر پوشش این نهاد در شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امیر زین العابدین قمی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد گفت: امسال 13 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بافقی زیر پوشش این نهاد در شهرستان اختصاص یافته است.

 قمی افزود: در سال جاری تعداد 100 نفر از مددجویان متقاضی تسهیلات اشتغال از این شهرستان به کمیته امداد استان معرفی شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام یزد، بافق را حائز رتبه دوم ایجاد اشتغال استان یزد خواند و گفت: این موفقیت با جذب ٦٨ درصدی اعتبارات ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد حاصل شد.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم تسهیلات اعطایی در زمینه طرح های مشاغل خرد خانگی‌، خویش فرمایی، کشاورزی و دامپروری، خدماتی و صنفی و صنعتی است.

قمی با بیان اینکه امسال اعتبارات خوبی برای ایجاد اشتغال مدد جویان تحت حمایت در نظر گرفته شد است خاطر نشان کرد: رقم 13 میلیارد ریال از اعتبارات سالجاری برای اعطای تسهیلات در زمینه اشتغال مدد جویان بافقی است.

در پایان این نشست، با اهدای لوح تقدیر از مدیر جهاد کشاورزی و رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بافق که همکاری خوبی با کمیته امداد در زمینه ایجاد اشتغال مددجویان داشته اند قدردانی شد.

سه هزار و 253 نفر در قالب یک هزار و 650 خانوار از حمایت های کمیته امداد شهرستان بافق در قالب تک خدمتی، چند خدمتی و تمام خدمتی بهره می گیرند.

تاکنون یکهزار و 500 طرح خودکفایی در شهرستان بافق اجرا شده که از این تعداد 800 طرح برای فرزندان مددجو و افرادی که در مرز مددجویی هستند و بقیه طرح ها هم مربوط به مددجویان مورد حمایت است که اکنون بابت هر طرح تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی بدون بهره پرداخت می شود.

بافق با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

بافق حائز رتبه دوم ایجاد اشتغال استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار