حمایت موسس ویکی‌لیکس از شکایت علیه ترامپ

موسس شرکت ویکی‌لیکس از شکایتی که اخیرا از ترامپ شده است حمایت کرد.

حمایت موسس «ویکلیکس» از شکایتی علیه ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جولیان آسانژ موسس شرکت ویکی‎لیکس با ارائه مدارک از شکایت علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا حمایت کرد. طی چند روز اخیر ، چند کاربر ناشناس توئیتر ، مدارکی علیه ترامپ ارائه دادند که این مدارک در جهت اثبات شکایتی بود که اخیرا از او انجام شده است.

 بعد از اینکه دونالد ترامپ این  کاربران ناشناس را در لیست سیاه خود قرار داد و آنها را از ابراز نظر سیاسی منع کرد، آسانژ، موسس شرکت ویکی‌لیکس که اخیرا هم سابقه ی ارائه مدرک علیه ترامپ را داشته است ، در صفحه شخصی خود اعلام کرد: «من از این شکایت علیه ترامپ حمایت می‌کنم. این نقض قانون اساسی برای یک مقام دولتی است که بخواهد از ابراز نظرهای سیاسی جلوگیری کند.» 

 هفته گذشته گروهی از کاربران به این موضوع معترض بودند که چرا ترامپ انتقاد های سیاسی ای که به او وارد میشود را منع و حذف میکند ؟! آنها معتقد هستند که صفحه شخصی ترامپ دیگر مانند گذشته یک صفحه معمولی نیست و این صفحه در حال حاضر نماد یک انجمن اجتماعی شده است و او نمیتواند به راحتی نظرات افراد و انتقادهایی که به او میشود را نادیده بگیرد و آنها را حذف کند .

 

انتهای پیام/

 ترامپ و انتقاد ناپذیری او 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.