ساری؛

راه اندازی سامانه نرم افزاری مرکز پایش مراقبتهای درمانی در مازندران

سامانه نرم افزاری مرکز پایش مراقبتهای درمانی در بیمارستانهای مازندران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  یحیی صالح طبری رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران با بیان اینکه این طرح که mcms  نام دارد گفت: این سیستم قابلیت اعزام بیمار ،مشاهده وضعیت تختهای خالی،وضعیت بستری بیمار تا زمان ترخیص،پرونده الکترونیکی،مدارک و مستندات اقدامات تشخیصی و پاراکلینیکی با محوریتHisبیمارستانی در ستاد هدایت و بیمارستان های استان را دارد.

وی با اشاره به شروع فصل گرما و ورود مسافرین عزیز از اقصی نقاط کشور به استان مازندران و استفاده از دریا بر لزوم رعایت جوانب ایمنی در هنگام شنا برای پیشگیری از  خطر غرق شدگی تاکید کردند.

وی افزود: عدم آگاهی افراد نسبت به وضعیت سواحل و تغییرات بستر دریا در نوار ساحلی و نیزعدم آشنایی به قواعد شنا و وجود جریانهای شکافنده از بیشترین دلایل غرق شدن مردم به شمار می رود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران گفت: متاسفانه افراد زیادی به توصیه‌های امدادگران و ناجیان غریق توجه نمیکنند و با شنا در مناطق حادثه خیز جان خود را به خطر می اندازند.

صالح طبری با تاکید بر استفاده مردم از مکانهای ایمن و سالمسازی شده برای شنا بر عدم استفاده از دریا در روزهایی که دریا مواج است و علائم خطر وجود دارد تاکید کردند.

انتهای پیام/آ

راه اندازی مرکز پایش مراقبتهای درمانی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار