رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام:

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در ایلام اجرایی شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در ایلام اجرایی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، یارالله نصیری امروز در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان از بی توجهی برخی اعضاء به ماموریت های این کارگروه ابراز گله مندی کرد و اظهار داشت: این کارگروه برای تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سطح کشور ایجاد شده و تصمیمات آن توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به صورت مستمر پایش می شود.

وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت این کارگروه ریاست آن به عهده استانداران است و در استان ایلام نیز تاکنون نشست های متعددی با حضور استاندار محترم تشکیل شده است.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام ادامه داد: از ابتدای شکل گیری این کارگروه مصوباتی راهگشا و قابل اجرا به تصویب رسیده که حاصل صرف انرژی و اختصاص وقت مناسب توسط استاندار، معاونین و مدیران استانداری، دلسوزی و همکاری موثر اکثریت مدیران عامل بانک ها و روسای سازمان های عضو بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در نشست های قبلی معدودی از مدیران عامل بانک ها شخصا در جلسات شرکت نمی کنند و نمایندگان آنها هم به دلیل پایین بودن سطح اختیارات توان تصمیم گیری های لازم را ندارند، بنابراین با چنین نگرشی نمی توان پیگیر رفع مشکلات بخش تولید استان بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اضافه کرد: در شرایط موجود مقوله رونق تولید، حفظ اشتغال و فراهم کردن فرصت های شغلی جدید از مطالبات اصلی مردم و جزو اهداف مهم دولت  است؛ بنابراین به منظور جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی فعال و همچنین فعال سازی صنایع راکد و طرح های نیمه تمام بایستی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با قاطعیت عملیاتی شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان در خصوص نتایج جلسه امروز دوشنبه اعلام داشت:  ۱۰ فقره پرونده در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات مورد بررسی قرار گرفت که پس از طرح موضوع و استماع مشکلات توسط صاحبان این واحدها،  تصمیمات لازم برای رفع موانع آنها اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ب

رونق تولید و حفظ اشتغال  از مطالبات اصلی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.