بررسی وضعیت باشگاه‌های بدهکار با حضور رئیس فدراسیون فوتبال

نشست مسئولان فدراسیون فوتبال به همراه ۴ باشگاه لیگ برتری که در قالب سهمیه امکان حضور در جام باشگاه‌ها آسیا را دارند، برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست مهدی تاج و محمدرضا ساکت رئیس، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال وحمیدرضا آصفی با علی اکبر طاهری(سرپرست باشگاه پرسپولیس) مصطفی آجرلو(مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی) سید رضا افتخاری(مدیرعامل باشگاه استقلال) و منصور عرفانیان(سرپرست باشگاه نفت تهران) برگزار شد.

در این جلسه آخرین نامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با وضعیت باشگاههای بدهکار و موضوع حضور تیم های بدهکار در جام باشگاههای آسیا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در خصوص پروانه حرفه ای باشگاهها و الزاماتی که از سوی AFC برای باشگاهها مطرح شده، از دیگر مواردی بود که در نشست فوق اعضا به بررسی آن پرداختند.

در ادامه جلسه اهمیت موضوع حمایت از باشگاه ها، پرداخت حقوق باشگاه ها و مشکلاتی که آنها به خطراتی که در ارتباط با تهدیدات بالقوه از جهت آسیب به وضعیت باشگاهها و پروانه حرفه ای شان با آن مواجه هستند، مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاداتی از سوی طرفین در جهت پیگیری جدی از سوی فدراسیون فوتبال و باشگاهها ارائه شد.

انتهای پیام/

نشست رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران بدهکار برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار