سومین کتاب شاعر آبادانی توسط انتشارات صواف مرکز فرهنگی بابل در کشور عراق چاپ و منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛انتشارات صواف مرکز فرهنگی بابل در کشور عراق در سال های ٢٠١٦ الی ٢٠١٧ سه اثر از "دکتر جمال نصاری " چاپ و منتشر کرد .

اولین کتاب با نام   "شعر سپید عربی در ایران " نوشته دکتر جمال نصاری در سال ٢٠١٦ چاپ گردید و دو اثر دیگر به نام های "بررسی تطبیقی شعر نیما یوشیج و بدر شاکر السیاب"  و " خوانش های روانشناختی در شعر محمود درویش » از آثار دیگری می باشد که در سال ٢٠١٧ توسط این انتشارات تهیه ،تنظیم و به چاپ رسیده است .

کتاب "شعر سپید عربی در ایران" ، به موضوع چگونگی تاسیس و بنیان گذاری شعر سپید عربی در آبادان و خوزستان  می پردازد و آنرا مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد .

 کتاب" بررسی تطبیقی نیمایوشیج و سیاب" ،نگاهی هستی شناسانه دو شاعر در زمینه های طبیعت ،انسان سیاست ،زمان و مکان  دارد که این کتاب موارد مذکور را مورد بررسی قرار داده است.

در کتاب "خوانش های روانشناختی در شعر محمود درویش" ،به عناصر روان شناختی شکل و معنا در شعر محمود درویش پرداخته شد و نویسنده از مضامین روان شناختی چون  غربت ،شهادت ، هجرت ،تشبیه ،تشخیص و طنز روانشناختی سخن به میان آورده است .

 انتهای پیام/د

انتشار سومین کتاب شاعر آبادانی در عراق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.