سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از تعیین تکلیف حکم اعدام برای خرید و فروش انواع مواد مخدر در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

سخنگوی کمیسیون قضایی"حجت‌الاسلام حسن نوروزی" نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات جلسه جلسه امروز کمیسیون قضایی، اظهار داشت: در جلسه امروز طرح مبارزه با مواد مخدر اصلاح شد که فردا در صحن علنی مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه موضوع صدور حکم اعدام برای فروش و نگهداری مواد مخدر مشخص شد، ادامه داد: بر این اساس، محکومانی که به فروش و توزیع بیش از 100 کیلو تریاک و مشتقات آن، فروش و توزیع بیش از 2 کیلو هروئین و مشتقات آن و همچنین نگهداری بیش از 5 کیلو هروئین و مشتقات آن محکوم شده و دارای سابقه حبس بیش از 2 سال باشند، از زمان لازم‌الاجرا شدن این قانون به اعدام محکوم می‌شوند.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چنانچه افراد ذکر شده دارای سابقه محکومیت حبس نباشند، به حبس درجه یک و درجه دو محکوم می‌شوند.

نوروزی خاطر نشان کرد: کسانی که اقدام به فروش و توزیع تریاک و مشتقات آن تا بیش از 50 کیلو، فروش و توزیع هروئین و مشتقات آن تا بیش از 2 کیلو و نگهداری هروئین و مشتقات آن تا بیش از 5 کیلو کنند به اعدام محکوم شده و کمتر از این میزان به حبس 25 تا 30 سال محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/

تکلیف حکم اعدام محکومان مواد مخدر روشن شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۱۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
بیزحمت برا اختلاس هم اگه میشه سقف مشخص کنید که تا چقد اعدام داره//بعضی کله گنده ها بلاتکلیف مونذن که چقد میتونن بلند کنن//با تشکر از برنامه خوبتان //مرگ بر امریکا
آخرین اخبار