سنندج؛

آغاز پنجمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور در سنندج

پنجمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشور امروز سه شنبه در سنندج آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان کشور درمراسم افتتاحیه این گردهمایی گفت: به منظور جلوگیری از بهبود فرایند ارزیابی عملکرد ستادهای ساماندهی امور جوانان 'سامانه آرشیو الکترونیکی دبیرخانه های ستادهای ساماندهی امور جوانان ملی، استانی و شهرستانی' راه اندازی شده است.
سیدجواد رضوی با بیان اینکه در حال حاضر 15 استان کشور به صورت پایلوت در حال ثبت اطلاعات در این سامانه هستند افزود: در این سامانه، رصد دقیق فعالیت ستادهای ساماندهی امور جوانان و دستگاه های عضو، به تفکیک استان ها و شهرستان ها امکان پذیر است.
وی ادامه داد: تا پایان مرداد امسال، اطلاعات استانی و شهرستانی تمامی استان ها در این سامانه بارگذاری می شود.
وی از تدوین آیین نامه انتخاب جوانان عضو ستادهای ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان در دبیرخانه ستاد ملی خبر داد و گفت: بر اساس این آیین نامه، چهار نفر جوان منتخب (2 دختر و 2 پسر) به عنوان عضو اصلی ستادهای ساماندهی امور جوانان استان ها و شهرستان ها معرفی می شوند.
مدیرکل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان کشور به تفکیک حوزه جوانان از ورزش اشاره و اظهار کرد: دولت لایحه ای تقدیم مجلس و درخواست تفکیک حوزه جوانان از ورزش کرده است.
رضوی اضافه کرد: با کلیات این لایحه در کمیسیون اصلی موافقت شده که در صورت موافقت کمیسیون های فرعی، این لایحه اجرایی خواهد شد.
رضوی اضافه کرد: در مجموع از سال 92 تا 95، چهار هزار و 133 ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح کشور برگزار و تا حدودی حساسیت های لازم در رابطه با جوانان ایجاد شده است.

گردهمایی مسئولین امور جوانان سراسر کشور در هشت پنل تخصصی به مدت دو روزدر سالن اجتماعات هتل جهانگردی سنندج در حال برگزار است.
انتهای پیام/م

برگزاری پنجمین گردهمایی مسئولان امور جوانان سراسر کشوربه میزبانی سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.